hype by mode

HYPE BY MOOD

IDAG DEN 27 OKTOBER 2011, KL 16:41

 



 

 

Just nu söker HYPE by MOOD testpiloter till sina

hårvårdsprodukter. Hype är en hårvårds serie av världsklass

som lämpar sig, inte bara för kvinnan, utan för HELA familjen.

HYPE by Mood är en serie ammoniakfri hårfärg och kraftfulla stylingprodukter speciellt framtagna för dig som både

färgar och stylar håret. En hypad frisyr kräver varaktig hårfärg och hållbar styling. Samtliga HYPE-produkter innehåller

Triple Action Protection, HYPE by Moods unika system som bevarar hårets färg och skyddar det mot värme och

skadliga UV-strålar. Genom att använda HYPE by Mood hårfärg och komplettera med de skyddande stylingprodukterna

får ditt hår ett komplett skydd mot yttre påverkan och slitage.



låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Nina

Kan vara en bra ide att testa

Postat av: Elin

Hej, jag blev rekomenderad av din blogg, får man fråga vad som hänt din dotter på kinden?

Jättefin är hon!



Skriv gärna i ett inlägg eller skicka till min e-mail, för jag har ingen blogg..

Kramar!



[email protected]

2011-11-15 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0