Då var tiden förbi......

Som ni säkert förstått så har jag ingen lust längre att hålla denna

blogg vid liv. Jag vill TACKA ALLA er som varit med under dessa åren.....

Ni har gett mig såååå mycket, både stöd och uppmuntran, TACK!!

Jag har skapat en ny blogg,    http://fotobybjorn.blogg.se/

här kan ni följa mina jobb med fotograferingen och är det så

att ni behöver en fotograf till något?! Tveka inte att höra av er....

[email protected]

Tack för all tid och allt som ni och denna blogg gett mig!!

KRAM/B

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: fam edman bagley

Kära Björn,

vad kul att du hittat på nåt annat och att du trivs med det.

Hoppas vi kan ha kontakt via mail...eller telefon.

Ha det gott och kram på er alla från oss

xxxx

2011-05-05 @ 19:27:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Daisy

Tack för att vi fått följa dig å Ellen i med och motgångar och att du delat med dig av erat liv och känslor. Må bäst /D

2011-05-05 @ 20:38:54
URL: http://daisyfors.blogg.se/
Postat av: agge

Tack för denna tiden!!!:)

Ha det bra...Kramizzz:)

2011-05-05 @ 21:51:41
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Vickan

TAck Björn.

Kommer kika in på den nya bloggen, du är en människa som berört mig. Ta väl hand om dig och lilla Ellen!! massvis med kramar!!

2011-05-05 @ 23:53:25
Postat av: ullrika

Jag har läst hos dig ett tag men inte så ofta kommenterat. Nu försökte ta mig till nya bloggen (mest för att jag är nyfiken på dina fotografier) men den är lösenordsskyddad. Vet inte om det var ett tillfälligt "fel" eller om den är det för alltid. Jag ska försöka komma ihåg att göra nya försök att titta in!



Många hälsningar!

2011-05-07 @ 00:17:53
URL: http://ullrika.se
Postat av: AnnBritt

Lycka Till i Framtiden. Kramar till er!

2011-05-08 @ 23:51:51
Postat av: Cilla

Hej

Trist att du lägger ner denna blogg, den har skänkt mig så oerhört mycket, både sorg och glädje. Känner dig inte personligen, men passerar olycksplatsen varje dag, och tänker på dig varje gång, hur några få sekunder ändrade ditt och Ellens liv för alltid. Imponeras över din styrka att ta dig vidare i livet och önskar dig all lycka och framgång av hela mitt hjärta. Försökte gå in på nya bloggen för att kunna se dina fina bilder, men upptäckte att den var lösenordsskyddad :(

Lev väl, och ta hand om dig och Ellen och alla ni har kära.

Kram /Cilla

2011-05-09 @ 20:59:01
Postat av: Trolle

Tack Björn!

Du har fått mig på benen, efter att jag mist det vackraste jag hade i mitt liv!



Kom ihåg att stigen går framåt!



//Trolle

2011-05-12 @ 07:11:45
Postat av: Elin A

Har följt din blogg ett tag och skulle gärna vilja läsa i den nya. Men som andra skrivit så kommer jag inte in. Ha det så bra och ta hand om er!

2011-05-12 @ 18:46:44
Postat av: Lazlo

Odium vincit omnia

2011-06-11 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0