Jag ber om ursäkt

Jag ber verkligen om ursäkt för att jag är så vansinnigt dålig på att uppdatera. Just ni har det varit sjukt mycket. Gör det första är vi i gång med att flytta!

Vi hittade en gård i den lilla byn huaröd, det är en gammal Skåne gård, med både stall och lada. Här kommer vi att hyra ut boxplatser, ha får och odla grönsaker! Vi kommer med andra ord att ha ett litet lantbruk.

Vi har också haft väldigt mycket att göra med klädmärket. Jag var i kungliga huvudstaden för någon vecka sedan.... Jag besökte både butiker och agenter men även våran pr agent!

Vi har nu inlett ett nära samarbete med ett modevaruhus på nätet. Från och med nu, hittar ni fiapersson kläder i den egna webshoppen, www. Meinto. se/fiapersson
Här är ni alltid välkomna att handla, det kommer givetvis att fyllas på efter
hand!

Tack för er tid att läsa och följa


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Mia Fridh

Hej Björn



Fick tidningar från en Vän och läste om er i året Runt från 2010. Tänkte nu besöka din blogg

Tänker på er

2011-12-19 @ 14:32:44
Postat av: Maria Stig

Det låter som att du har gjort en bra investering! Det ser ut till att vara en vacker gård och det är alltid bra att ha djur och kunna olda mat själv, speciellt eftersom världsekonomin kommer att krascha när som helst! Och när det blir kaos för att maten i butikerna blir för dyr så kan du fortfarande mätta din familj med mat från er egen gård! :)

Och jag hoppas allt fortsätter att gå bra med klädmärket och med allting annat!

Ta hand om dig och Ellen!

Kram/Maria

2012-01-22 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0