söndag med lugn

Hejsan hej....

Då var man barnledig HELA helgen.... och det trodde man ju skulle vara kul!!




Men icke så nicke. Jag har blivit såååå tråkig utan Ellen, tar mig inte för något.


I fredags blev Ellen hämtad av Idas mamma, Birgitta, för det ska bakas pepparkakor

och lussekatter.


Efter några timmar kom Krister o Nette och fikade, vilket var MYCKET trevligt, då


vi inte fika tillsammans på snart ett år. TACK


I går lördag så åkte jag hem till en kompis på kvällen och käkade linssoppa, vilken var



ruskigt god, tack Kaisa. Givetvis hade jag bakat ett surdegsbröd som jag tog med, vilket

vi mumsade på och njöt.


Sedan kollade vi på tv och bara låg i vars en soffa!!!



Ikväll kommer ELLEN.....



KRAM på er..

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Vickan

Som jag har väntat på att du skulle börja skriva igen. Gud vad Ellen har blivit stor, otroligt söt!

Hoppas allt är br med er och ta hand om varandra! Kram från en trogen läsart!

2010-11-28 @ 23:04:49
Postat av: Fam Edman Bagley

can´t be without them can you?!

Mysigt att höra att hon fick lite bak och du lite egentid...det behövs det med!

Kram på er i all snön!

2010-11-29 @ 15:48:07
URL: http://www.famedmanbagley.blogspot.som
Postat av: Pia

Följde din blogg länge och saknade ditt skrivande när du försvann. Så när jag väl gick in här idag för första gången på länge blev jag paff att du skrivit en del sen sist.

Kul att du är tillbaka :)

Hoppas ni har det bra iaf och Ellen har verkligen blivit en stor tjej och jättesöt!

2010-12-01 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0