Kärlek





Jag är så otroligt tacksam för ALLT.

tänk vilken välsignelse det är att få vakna på morgonen och bara leva!

Jag skulle vilja krama om varje människa jag träffar och berätta precis HUR

viktig den är. Hur mycket skillnad varje människa gör, oavsett om det är

medvetet eller inte.





Att jag är så attans privilegierad att få göra just det som jag älskar.



Att få vara kreativ hela tiden är fantastiskt och jag fattar inte riktigt hur jag lyckats leva innan!!









Pratade med Ida i telefon idag ang Ellen. Dom ska ha julshow i skolan och vi kommer båda att gå.

men guud vad märkligt det kändes att prata med henne.... både bra och dåligt, på en o samma gång!!



hoppas att ni får en bra kväll



kram på er




låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Sara

Det krävs mycket utav en människa för att faktiskt kunn aförstå hur värdefullt livet är och hur tacksamma vi egentligen ska vara över att vakna varje dag. det är ofta det glömms bort bland alla måsten, trots att det enda stor måstet vi har är att stanna upp och leva! Du är en väldigt insiktsfull männsika och har verkligen använt dina upplevelser i livet till att utveckla och framför allt leva som du vill! Det är synd att inte alla får den möjligheten! Stark gjort av dig att ta vara på den!

2010-11-24 @ 19:38:59
URL: http://sursara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0