I´m back





Så där ja

nu har jag varit borta från bloggen en längre tid och trodde att

jag aldrig att jag skulle komma tillbaka!! Det blev FÖR mycket, skrivandet

tog så mycket energi att det inte var kul längre!!!


Här kommer lite uppdateringar:

jag kan nu med fullgott mod säga singelpappan igen....

Det visade sig att det inte fungerade i ett föhållande. Detta berodde nog mera på mig

än på något annat!! Som ni vet så träffade jag Ida ganska när inpå efter olyckan

och det kändes underbart!! Jag gjorde som jag alltid gjort, sprang i 100km/h för att

inte behöva känna eller förstå!


Efter separationen insåg jag att jag måste ta tag i mig själv och göra det som är

rätt för mig! Sagt och gjort, jag startade eget företag- Kreativa-vi, beslutade mig för

att ALLTID vara ärlig mot mig själv om vad jag känner och hur jag vill ha det!


Jag funderar inte längre över vad andra människor ska tycka och tänka om mig,

utan jag bara är. Jag kan bara vara jag, naken och sårbar!


Jag och Ellen har flyttat till Vä, en by strax utanför K-stad. Väääääärldens bästa lght har vi

(bilder kommer)

Ellen växer så det knakar och har börjat skolan.

Medan E är i skolan så kan jag göra mina kreativa projekt!!



Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag ska orka skriva denna gången!!

För nu handlar det mera om livet och om att leva, inte så mycket om

att överleva!!

Tack ALLA ni som faktiskt fortsatt att läsa.... Kram på er!!

MVH Björn

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Marika

Beklagar (tror jag) att du återigen är singelpappa, men, det är nog viktigast att faktiskt ta hand om sig själv! Du skriver när du skriver, vi är nog några som fortfarande håller ögonen på dig ;)

2010-11-16 @ 19:33:57
URL: http://www.widenqvist.se
Postat av: Chrissie

Fina Björn...

VÄLKOMMEN TILLBAKA!!



Vilket inlägg!!!!



Varför leva ett liv som andra förväntar sig av en istället för att leva sitt egna liv som man själv vill!?!

Helt rätt att istället va sig själv!



Är lätt att rusa i livet, då man inte vill ha något jobbigt i sin närhet. Men faktum kvarstår att det inte spelar någon roll hur fort man springer, för den där förbannade sanningen kommer ju ändå alltid ifatt en. Förr eller senare!



Skönt att du kommit fram till så mycket som du Gjort och lycka till med företaget o nya lyan!!!



Jisses, vad Ellen vuxit!! Grann som en ros är grebban!



Du skriver när du skriver!

Du lär säkert få respons på detta inlägget, för vi som gillar dig och din blogg lär fortsätta läsa här!! Oavsett när inläggen kommer..



Ha det bäst och var rädd om sig!



Kram till Ellen och dig!

2010-11-16 @ 20:00:44
Postat av: agge

Kul att du är tillbax igen!!!:)

Jisses stora tjejen nu ju! Jaha till Vä,verkar vara en mysig liten by. Har en morbror som bor där!:)Ha en skön kväll!!!Kramiz..

2010-11-16 @ 20:11:05
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Cattis

Välkommen tillbaka.



kramkram

2010-11-16 @ 20:20:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Veronica

Välkommen tillbaka!

2010-11-16 @ 21:44:18
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Biggan

Men så trevligt att Du/Ni är tillbaka. Har följt ert liv sedan Du startade din Blogg och är nu glad att Du skriver igen. Du gör helt rätt! Du är fortfarande ung och ta tid på dig och lev som Du själv vill. Lilltjejen hjar ju blivit stora damen! Ge henne en kram från mig och så får hon en blöt slick från min dvärgschnauzer!

2010-11-16 @ 22:58:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Nina

Härligt att du är tillbaka. Jag har nog kikat in på din blogg nån gång varje vecka..och tänkt att nu har Björn nog skrivit. Som C skriver lite längre upp Du skriver när du skriver!

Du lär säkert få respons på detta inlägget, för vi som gillar dig och din blogg lär fortsätta läsa här!! Oavsett när inläggen kommer..

Jag älskar din blogg.

Beklagar att det inte funkade med I.

Din lilla donna Ellen har ju verkligen växt. Fin är hon som få!!

Du är du Björn och ta allt hur du vill och kan så blir det bra.

Många kramar från Ystad!!

2010-11-17 @ 03:36:23
Postat av: Nina

Härligt att du är tillbaka. Jag har nog kikat in på din blogg nån gång varje vecka..och tänkt att nu har Björn nog skrivit. Som C skriver lite längre upp Du skriver när du skriver!

Du lär säkert få respons på detta inlägget, för vi som gillar dig och din blogg lär fortsätta läsa här!! Oavsett när inläggen kommer..

Jag älskar din blogg.

Beklagar att det inte funkade med I.

Din lilla donna Ellen har ju verkligen växt. Fin är hon som få!!

Du är du Björn och ta allt hur du vill och kan så blir det bra.

Många kramar från Ystad!!

2010-11-17 @ 03:36:42
Postat av: Anna

Kul att du är tillbaka! :)

2010-11-17 @ 19:38:05
URL: http://www.annasplace.se
Postat av: Fam Edman Bagley

Missed u guys!

2010-11-17 @ 21:56:04
URL: http://www.famedmanbagley.blogspot.som
Postat av: Daisy

kul att du är tillbaka. tråkigt med Ida. lev å njut av livet!

2010-11-17 @ 23:52:03
Postat av: Magda

Välkommen åter till cyberrymden... Glad att se dig skriva igen =)

2010-11-18 @ 19:39:40
URL: http://magdafunderarnu.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul att du är tillbaka, men som sagt...att skriva ska vara roligt, så njut av det och skriv när du har det i fingrarna!

2010-11-18 @ 20:45:05
URL: http://sursara.blogg.se/
Postat av: Mariah

Välkommen tillbaka!

2010-11-18 @ 21:26:05
Postat av: Jenny

Fint att du vågar ta ett kliv och satsa.

Jag gjorde det samma för ett tag sedan.

det är skit läskigt men såå härligt också att få göra det man brinner för.

Väldigt kul att du skriver igen också.

Kikar in då och då =) Ellen har verkligen växt.. som du säger man tittar på barnen och undrar stilla vart tog tiden vägen?

2010-11-22 @ 20:45:03
URL: http://livetinorr.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kan bara instämma med alla andra....välkommen tillbaka =)

2010-11-23 @ 22:37:58
URL: http://linasegna.blogspot.com
Postat av: Lowe

Vad kul att du har börjat skriva igen. En tanke slog mig bara i huvudet, och det var att titta in på din blogg och se om du hade skrivit något. Vad glad jag blev då.



Var dock tråkigt att läsa att det inte funkade med Ida. Hoppas att framtiden blir bättre för dig och Ellen nu.



Kramar Lowe

2010-12-13 @ 19:56:02
URL: http://kringlowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0