väder, väder, väder

När man just trodde att det skulle vända och bli vackert väder med fina
vår vindar igen, så får man sig en riktig smäll i skallen.
De senaste två dagarna har varit mysig, -16grader, men vindstilla och
torr luft.
Idag vaknade man och vad har hänt?!
Jo, tempen har höjts till -2 grader vilket är nice, men och andra sidan
har det börjat SNÖA och BLÅSA......
Varför? Vad har vi gjort för att förtjäna detta onda väder?! JAG VILL INTE....
I dag Ons installerades en liten funktion på sidan www.coolapappor.se
Funktioner är en lite hörna som heter Björns hörna. Där kommer jag att
skriva om ALLT mellan himmel och jord, högt och lågt, glatt och sorgligt,
allt i en salig blandning, precis som livet självt.
Sidan är tänkt som en mötesplats för pappor. Här kan pappor, både gammla och unga,
ny, styv och de som vill, diskutera, få råd av andra, läsa recensioner m.m
givetvis är mammorna också välkomna och hänga här!!
Jag kommer givetvis att fortsätta med denna bloggen och uppdatera Björns hörna
på Fredagar!!!! På Coolapappor.se kommer vi att ha "veckans pappa" denna veckan är det
Tobias "tobbe trollkar" Blom som är. Sedan kommer Marcus Birro och en uppsjö av andra pappor.
I morgon Tors åker jag till Skövde för att vara med Ida i helgen! Just nu gör hon sin praktik
på mödravården i Skara, vilket hon tycker är riktigt kul. det är ju en bit att åka mellan
Skövde och Skara, men det fixar hon.
Jag blev sååå stolt i går, Ida berättade att hon kollat sitt resultat från senaste tentan, MVG!!
Ellen kommer att vara i Ystad "förmodligen" i helgen. Förmodligen skriver jag för att
om det är så att detta tråkväder fortsätter, så kan inte morfar Lars hämta henne på dagis
och då får hon vara i Å-hus hos Idas föräldrar i helgen!!
Det är aldrig något problem när Ellen ska vara i Å-hus, de har ju 3st katter och en hund, plus att
hon älskar både Peter och Birgitta.....
Nu ska jag köra och hämta den lilla skruttan så vi kan komma hem och packa saker som ska med till
Ystad "eller Å-hus".....
Hoppas att ni får en fortsatt bra dag och kolla gärna sidan på www.coolapappor.se

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Fam E-B

Helt galet väder, lr hur!!!??? Vi har haft riktigt bus här uppe i Lkpg. Snön kom uppifrån, sidan, snett, runt och tamejsjutton underifrån ;o)

Det var verkligen inte nödvändigt, även om vintern gillas i vårt hem, framförallt då av de två mindre personerna. Men det som fanns räckte gott och väl! Kikade på coolapappor....ja jag vet, är ju inte en pappa,men nyfiken som man är. Kanon sajt.

Hoppas ni inte helt snöar inne och får en skön helg, hur som hur.

Kramar från oss 4 xxxx

2010-01-27 @ 19:32:24
URL: http://famedmanbagley.blogspot.com
Postat av: Maya

Tycker vi fått tillräckligt med snö och kallt för några år nu... kan vi får vår?! NU!

Ha en underbar dag!

2010-01-28 @ 07:13:36
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0