Nu smäller det...

Idag så öppnar den coolaste, nyaste och ballaste PAPPA sidan.
coolapappor.se är en sida som ska inspirera, glädja, motivera
och under stundom locka till eftertanke.
Min lilla spalt kommer att finnas 1 dag i veckan och jag tänkte
skriva om ALLT.....
Både helgtips och mys men också sådana saker som jag tagit med
mig på resans gång!!
Tanken är att det inte längre ska vara fel att vara en BRA pappa
utan det ska vara precis lika coolt som att vara mamma!!
Här är ALLA välkomna, nya pappor, gamla pappor, extra pappor och blivande pappor.
jag tror att detta kan bli en ruskigt rolig resa!!!
Kan bara säga, välkomna, Tag plats, NU ÅKER VI
MVH Björn

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Kicky

Ballt initiativ, Björn. Lycka till.

2010-01-26 @ 11:56:57
Postat av: Marlene

Jaa men vad tjusig sida vill ja lova!



Pappor Rules!



Kram M

2010-01-26 @ 20:14:04
URL: http://marlenessida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0