åter i matchen!!!!






jodå... då var vi inflyttade i lägenheten!! Guud så nice och RIKTIGT

fin är den. Nästan 3m i tak, ljus och fönster i nästan ALLA vädersträck.

Jag har inte kunnat blogga då jag inte haft något internet sedan flytten,

men idag Lördag ska detta förmodligen ordna sig.


Jag måste ju säga att denna vecka som jag varit utan internet var VÄLDIGT

jobbig de första dagarna, men sedan har jag vant mig. Det tråkiga är att

precis ALLA har mycket av sina sociala nätverk på nätet!!!

I torsdags gjorde jag en "liten" föreläsning på den lokala Rotary klubben.

Tydligen gillade dom det.... det har aldrig varit så tyst i lokalen under ett

fördrag!!! Jag hoppas att dom uppskattade det och tog lite nya tankar med sig hem.


Nu i veckan fick vi BESKEDET, vi ska tillbaks till Linköping för fortsatt behandling.

Detta har jag sagt nästan sedan vi kom hem till Kristianstad och NU kom det.

Linköping har tillsammans med Uppsala blivit rix kliniker för brännskador.

Nu är som sagt Ida lilla hemma och detta känns sååååå underbart.

Idag är det en tur på stan med lillan, efter att jag tvättat klart.


I morgon Sön blir det IKEA för att inhandla lite småprylar!

Hoppas att ni ALLA får en underbar dag, helg och fortsatt vecka!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: sara

GRATTIS!!! Härligt för er att komma till rätta i ert nya hem :-) Lite nyfiken, vad innebär det för er nu med Linköping? Kan ni inte berätta lite om det? Harkollat din blogg varje dag och väntat nåt nytt att läsa. Misstänkte att det kunde vara precis som du skrev med flytten, fast det kunde ju varit en paus också, för ibland kan datorn kännas väldigt efetrhängsen..... Grattis igen och ha så kul på IKEA!!

2010-01-23 @ 11:21:45
Postat av: Jess

Hej, jag vill också flytta till nytt haha men det får vänta :D lite bilder då?

Jag gillar bilder på anndras hem :D hahaha.

Lite knasig kanske.

Ha det gott och ha en bra helg.

jess

2010-01-23 @ 11:57:24
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Hilde Alexandersson

Vilket fint kort på dig och Ellen och välkommen tillbaka på nätet.. :) du är efterlängtat...Du har så mycket kloka ord att komma med vet du Björn:). Så bra att ni ska till Linköping Önskar lycka till. Grattis till den nya lägenheten.

Kramiz från Timrå

2010-01-23 @ 15:17:20
Postat av: sara

GRATTIS!!! Kul och spännande med ett nytt hem! Nyfiken på det du skrev om Linköping... Vad kommer det att innebära för er? Berätta lite? Har väntat på nytt inlägg från dig, misstänkte att det berodde på flytten... fast det kunde ju också berott på att du tagit paus från datorn som kan vara rätt efterhängsen periodvis :-) Grattis än en gång!! Ha så kul på IKEA!!

2010-01-23 @ 20:11:59
Postat av: Sara

Vilken undebart vacker bild på dig och Ellen! Kul att du är tillbaka i matchen med bloggandet, samt att ni trivs i lägenheten! Kul att höra att det går framåt för er alla, det är ni värda!

2010-01-23 @ 20:18:12
URL: http://srsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

dd

2010-01-24 @ 13:03:44
Postat av: Jajja

Grattis till nya boendet.

Hoppas ni ska trivas.



Riktigt fin bild på dej o tösen, nästa kankse Ida me e me på;)?



Jajja.

2010-01-24 @ 16:34:34
Postat av: Carolina

Väldigt stärkande blogg, och helt underbar bild på er!

2010-01-25 @ 11:19:48
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Fia

Hejja va najs med Lyan,,, åå underbart med 3M i takhöjd Älskar såna lägenheter Gammla med massor av Mystik i,,, :P kanske SPÖKEN,,, HIHI Å va bra för Ellen!!!! både med Lyan och behandlingen,,,



kram på er

Fia

2010-01-25 @ 16:06:44
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hejsan!



Men så trevligt att ni gillade lägenheten då!



Kanske gör er gott med lite nytt å fint som bara ni har gjort.



Jag är inte så mycket för blyg när det kommer till att snacka med folk så du får ursäkta eller be mig dra!



Roligt att du är tillbaka, jag har länkat dig och kollat in nästan varje dag om det har blivit något nytt...



Åh så såg jag ju nu att det var det ju!



Kram M

2010-01-25 @ 21:02:56
URL: http://marlenessida.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Har ni inte hunden King kvar? satt och tänkte på han när jag klickade igenom Michael Blanke´s bilder på hundpensionatet och fick syn på en vovve som liknade King. MVh Emma

2010-01-25 @ 22:15:00
Postat av: Fam Edman Bagley

Men vad kul att höra att ni kommit till rätta:o) Alltid skönt att få packa upp och komma iordning. Spännande det lät om trippen hit, till Lkpg. Vi hoppas att du hör av dig när ni kommer, så vi kan ses. Över lite mat, lite snack, kanske lek för tjejerna eller något annat vi kan hjälpa till med. LOVA!!! Ha det bäst så hoppas jag vi hörs. Kram till dig och dina xxxx

2010-01-26 @ 11:38:11
Postat av: Sofia

Önskar er all lycka, och hon e så fin din/eran dotter.. Så underbar söt..



Läcker bild på er.. :)



Va rädda om er.



Kramar från mig till er

2010-01-28 @ 20:46:31
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Madde & Mathilda

Jätte fin bild på er =) Vart bor ni någonstans?

KRAM

2010-02-01 @ 11:45:48
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0