att bli knäsvag







Förra Torsdagen tog jag Ellen till badhuset....


Det var dock nästan 3år sedan vi var där och min tanke var att


hon skulle få lite vatten vana.




Vi hade inte varit i bassäng sedan olyckan, så det var ju faktiskt med blandade


känslor som besöket startades.....






När vi kom in i badet så insåg vi att en av Ellens "gamla" kompisar var där, så de började leka.


Ungarna frågade mig om jag ville vara sjömonster och jaga dom i vattnet, givetvis ville jag.


När vi stojat en stund så stod jag och vilade mig. När ungarna kom upp bakifrån och skulle skrämma mig


tänkte jag att jag skulle göra det samma.




När jag viker kroppen bakåt, snett åt höger och glider ned i vattnet, händer något!


Jag kommer nästan ett helt varv, innan jag inser att min högerfot är i samma position


som innan jag dök.




just nu har det gått mer än en vecka och två läkarbesök.


Jag kan informera om att det INTE är skönt. Hur Fa.. kan man "stuka" ett knä? Speciellt på badhuset


i bassängen. Har fått en helt ny dimension av vatten rehab.




Igår fredag.... var det som vanligt MYSfredag i det Wikströmska residentet.


Efter en pasta låda med rökt fläsk och färsk basilika


så intogs det ostbågar i soffan. Allt detta medan tv´n pumpade ut sina program!!!




Hoppas ni får en fantastisk helg!!


Kram/B

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Nina

Fina ni. Men vilken otur på badhuset!

Hoppas att eran lördag blir bra idag. Ge sötaste Ellen en stor kram från mig.

KRAMIZ

2010-12-11 @ 13:08:36
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

2010-12-12 @ 03:12:05
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

2010-12-12 @ 03:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0