Vilken fantastisk tjej!!



Natten har varit helt UNDERBAR!!
Ellen har sovit lugnare, tryggare och bättre än på väldigt länge!
Inte hostat eller harklat en enda gång.... inte heller andats besvärat.

Nu i morse var hålet efter tracken "nästan" helt igen växt!
Vi är sååååå STOLTA även våran lilla prinsessa!

Igår kväll var vi på restaurang! MANGO i skövde...
Här var maten god, drickat bra och riktigt bra priser.

väl hemma så la Ellen sig och vi satt uppe och hade en fantastiskt mysig
kväll!! TACK SÅ VÄLDIGT MYCKET FÖR EN UNDERBAR HELG!!! mina favvosar!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anonym

Va stor Ellen har har blivit. Söt är hon...

2009-09-20 @ 13:41:43
Postat av: Li

Hej Björn (=

Gud vad det är roligt att läsa din blogg nu när det bara går framåt för er.

Jag kan säga att fast jag inte känner er är jag stolt över att Ellen klarar sig utan tracken.



Jag vet hur det är att gå igenom alla dessa delar, jag vill inte skriva det just här så andra kan läsa men jag vet hur det är som storasyster och gå igenom när ens lillebror tar bort track och gör hudtransplantation. Kan berätta det för dig en annan dag.



Jag har sett dig på House of Bagels nån gång samt på cafe Fenix och när du har gått med söta Ida i stan. Men jag har inte riktigt vågat hälsat på er.



Hoppas allt är bra med er annars.

Kram

2009-09-20 @ 13:59:28
URL: http://alskad.blogg.se/
Postat av: Lina

Hurra, för ELlen!!!

Nu börjar ert nya liv på riktigt. Din lilla familj verkar helt underbar, vad glad jag blir av att läsa sådana här nyheter. No more släpa på en sug, ni är helt fria...;)

OMG vad ni är värda all lycka och framgång. Tillsmmans är ni starka, o jag hejjar på Ellen, din lilla prinsessa!!

Hoppas att jag får chansen att träffa er igen om inte, Stort Lycka till!!!!

Massor kramar Lina

2009-09-20 @ 14:46:45
Postat av: Anette

Hej på er.

Skönt att ni tyckte Mangos var bra.

Blev ju nästan lite rädd jag tipsat om nåt som inte skulle falla i smaken:)

Kul att ni haft en toppendag i vår lilla stad

Kram på er

2009-09-20 @ 15:42:57
Postat av: ida

japp! hon e alldeles fantastisk vår tjej! Så stor å duktig.. :) Nu har jag precis vinkat av er vid tåget å saknar er helt fruktansvärt mycket! Älskar er. Ses ganska snart igen:) Puss

2009-09-20 @ 17:27:21
Postat av: Helén Tynnstedt

Hej! Jag har läst nästan allt och jag tycker att ni är starka tillsammans. Va söta ni e tycker jag. Vilken söt dotter du har.



Ha de så gott och om du vill så kan du maila mig.

en stor kram till er



/Helén

2009-10-10 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0