varför ska det vara så svårt?!




Varför ska det vara så jäv... svårt att tro på sig sälv?!
Det minsta tvivel eller motgång, har en tendens att växa
och bli hur stor som helst.

Är det bara jag?

Har man så dålig självkänsla??

Idag kommer Ida hem... vilket jag längtar till.
Det har varit väldigt jobbigt att ligga i den stora sängen
själv!! Är ju van vid att känna hennes kropp, närvaro,
kärlek och andetag. När man vaknar av en ond dröm
så kan man med lättet krypa nära och känna sig trygg.

Det är så jäkla lätta att ta varandra förgivet, speciellt
när man springer runt i det kända ekorre hjulet.....
När man pga en eller annan anledning är ifrån varandra
så lär man sig "kanske" att uppskatta ochh ta till vara på
varandra!

Samtidigt som det är väldigt jobbigt att vara ifrån
den man älskar, så vill jag inte heller vänja mig.....
Jag vill inte vänja mig att vara ifrån henne!

Idag väntar skola,skola,skola, just nu känns det som om vi
har VÄLDIGT mycket att göra... men det är kul!!

hoppas att ni alla får en fantastisk dag!!!! för det vet jag att jag får!!
Speciellt i kväll!!!

Glöm inte: Det är svårare att öpnna än att stänga


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: madeleine

Ha en mysig kväll! =)

2009-09-09 @ 09:09:28
Postat av: Nillano

Hej! Jag känner igen mig i det du skriver. Man vänjer sig så lätt, att ha någon nära. Äe i tron on att det kan vara ganska nyttigt att vara i från varandra, inte för mycket kanske. Men så man känner att man längtar, längta är viktigt det med. Bara allt är i en lagom mängd/nivå så det är positivt. Precis som med positiv stress tex.

Hoppas dagen blir underbar!

Kram på er!

2009-09-09 @ 09:54:55
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Postat av: En vän

Kanske är det lite mycket för dig just nu? Du har ju tagit många stora steg på kort tid... Klart att man kan tvivla på sin egen förmåga, men du är samtidigt den som också kan och bör tro på din förmåga, tänk på det. Och om man "misslyckas", hur farligt är det då? Inte särskilt, vi är bara människor.. Bagaget fullt av misslyckanden och strul men samtidigt också fullt av lyckade saker eller hur! Tuffa på..

2009-09-09 @ 22:45:41
Postat av: Hilde

Hej Björn..

Vad glad jag blir för din och eran skuld, passa på att njuta av dina flickor och tiden. jag kan förstå dina tankar runt det att vara ensam och hur beroende man blir av sin älskade när den inte är hos en. Man får abbstinesL.

Sköt om er, glad för eran lycka, skynda långsamt bara, efter allt som har hänt kan livet komma fort ikapp.



Kramar från Hilde i Timrå

2009-09-10 @ 14:35:21
Postat av: Elizabeth

Take one day at a time Björn, be happy for what you have just now, you of all people know how things can change in just a few seconds! Have a lovely weekend.



Love Elizabeth.

2009-09-11 @ 01:32:24
Postat av: Emma

Förstår precis vad du menar att allt blir så stort!! Jag kan få en pytteliten sak till att bli hur stor som helst..

Min dåliga självkänsla bottnar ju i 7 månaders lögner men känns förjävligt att inte bara kunna njuta av livet..

Hoppas du haft en skönt helg med din familj =)



Kram Emma

2009-09-13 @ 08:09:27
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0