Stren satass, stress oc en sata.... s trötthet!

så, då var det bestämt!
På torsdag kommer mäklaren och ska fota huset.
Innan det så måste jag, städa, skrapa bort lite färg
från olvet, köpa blommor, öra iordning.....

Inte nog med detta utan jag har ju mitt projekt
i skolan, som ska vara HELT färdigt på tis för pressentation.

Igår när jag kom hem så var jag så TRÖTT att jag inte pallade
göra ett smack. Det som håller mig pigg är de små smsen och
samtalen från Ida. Ja, givetvis Ellen oxå!!

Detta betyder att huset förmodligen kommer ut på hemnet
till helgen!..... Det är lite skrämmande, men samidigt väldigt
skönt att gå vidare! Just nu känner jag att jag inte hinner med
någon ting över huvud taget!! det är bara skolan, Ellen och Ida
som får platts!!

På ONS ska Ellens mormor hämta henne på dagis, så då får jag
lite tid att köpa blommor, städa av och plocka undan!

IDAG: kommer vi att jobba med projektet, HELA DAGEN.
Jag hoppas att vi kan färdigställa det så vi inte behöver stressa!!

På fredag efter skolan åker Ellen och jag direkt från Malmö till
Skövde. 4timmar på tåg, men det är det värt!!!
Hoppas att ni får en underbar dag!!!

glöm inte: nuet är historia om exakt 1 sekund

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Veronica

Lycka till med allt och sköt om dig =)

2009-09-15 @ 20:23:50
URL: http://vasstandlortfot.blogspot.com/
Postat av: Chrissie

Lycka till med hus säljandet!!!!

Va rädd om sig!

Kramen

Chrissie

2009-09-16 @ 06:37:36
Postat av: Anonym

Förstår att det känns skrämmande... Du flyttar från det hus som varit din och Ellens trygga punkt och ditt och din "före detta frus" (eller vad man egentligen kallar det) gemensamma hem och som säkert innehåller en massa drömmar och fina minnen... Och för ett barn är en flytt alltid något speciellt (har själv flyttat mycket), men det kommer att bli bra. Minnena stannar inte i huset dom finns i er. Så länge det känns som att detta är det rätta för dig och Ellen (och din nya Ida) så är det säkert det rätta. Du har säkert funderat NOGA över detta och gör väl inget förhastat i hopp om att du/ni ska komma ännu längre fram och vidare från "det hemska". Det är så lätt för en annan att sitta och fundera medan man inte vet ett skit egentligen Jag hoppas bara att du verkligen gör det rätta, och att din lilla flicka känner sig trygg.. (vilket så klart är det viktiga för dig). Lycka till...

2009-09-16 @ 14:39:04
Postat av: AnniR

Vill bara säga att jag blir så otroligt glad och positivt påverkad av Din och Dina Flickors glädje och lycka i tillvaron! Lycka till med hussälj och kommande flytt! OCH Du TACK för att Du delar med Dig! Kram till Er alla tre.

2009-09-16 @ 14:59:08
URL: http://annir.blogg.se/
Postat av: marica

Klart det är värt 4 timmar på tåg för att komma till Skövde :-)

Lycka till med husförsäljningen!

2009-09-16 @ 21:26:44
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: marica

Klart det är värt 4 timmar på tåg för att komma till Skövde :-)

Lycka till med husförsäljningen!

2009-09-16 @ 21:26:51
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0