En fantastisk helg och snart en ny!!

Fy för tusan vad helgen varit bra!!
I onsdags så kom Ida hem, tanken var
att hon inte skulle komma föräns denna onsdagen!!
Men,men, vi vet alla vad hemlängtan kan göra!!



I fredags så körde vi till Ystad och lämnade Ellen hos
Morfar Lars och Mormor Brittis, världens bästa morföräldrar!!
Det var lite tand gnissel när vi skulle köra där ifrån!!
Morfar var inte hemma och Ellen hade just vaknat!!
Men det hela löste sig efter en stund!!!
(Det är ju bara att ta det lugnt, så löser det sig)



På kvällen när vi kommit hem, så stack vi ut och käkade!!
Ida ville minnas att Pub Banken hade jätte god mat!!!
OOOOOOOOO nej, det insåg vi att de inte hade!!
Atmosvären var jätte mysig men maten var skit!!

Varför var vi då på banken!!! ja den frågan städe vi oss också!!
Vi ville gå på våran favvo restaurang TASTE, men där var fullsatt!!!
:-(

Väl på banken så tyckte vi att allt var jätte mysigt!! Ända tills bandet
började lira!!! Jag säger det.... vilken tortyr!!!!!
Detta plus maten gjorde ju inte detta till den bästa upplevelsen!!

När vi var klara här så blev det bio!!!  En bra film....


En gasnka våldsam film, men bra!! Eller hur IDA!!!
hahaha, det tog ungefär 30min, sedan somnade ida!!
inget ovanligt när det gäller denna lilla älskling!!!

I lördags så blevd et fest!!! Våra kompisar Henrik
och Marie bjöd på party!! Tack så himla mycket!!!
helt underbart!! Ja, eller, ni vet ju vad som kunde
varit bättre!!! hahahahah

Igår, söndag åkte ida tillbaks till Skövde, *snyft*
men hon kommer på onsdag igen!!!! YES!!

Nu är jag påväg till Skolan och ska ha class!!!!
herregud, jag rider fortfarande på min lycka över
att ha en fantastisk kvinna i mitt liv! Eller ja,
faktiskt TVÅ stycken!!!



Puss och kram!!!

glöm inte: Utan tillit så går det inte!!







låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Lotta

Så härligt att du får uppleva kärleken igen,eller ja både du och Ellen såklart =)



Kram

2009-09-28 @ 08:08:33
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Hilde

Å vad härligt det är att läsa Björn, Ni verkar så lyckliga. Önskar er allt gott, Dig, Ellen och din Ida.

Sköt om er.

Kram från Timrå

2009-09-28 @ 08:28:52
Postat av: julia

Jag blir så glad att läsa det du skriver, att det funkar bra för ellen utan carten (tror ja de hette) och att du och ida är lyckliga!

2009-09-28 @ 09:56:15
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: ida

åååh vad jag älskar dig!!!

2009-09-28 @ 12:55:17
Postat av: olsson

Tummen upp! :)

Jag har tyvärr en man som är borta hela veckorna i Sthlm, 30 mil bort sitter jag.

Jag dööööör varje gång han ska åka.

Det är så trist att man ska behöva vara ifrån varandra.



Lycka till med allt! :)

2009-09-28 @ 17:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0