En fantastisk helg av lycka

Jadå, då var helgen över!!

I onsdags kväll 20:30 så hämtade vi Ida vid tåget.
När tåget rullade in på stationen så var Ellen den första att se Ida
genom rutorna på tåget. Hon bara skrek, - där är IDA.

Sedan bar det hem med den lilla gröna saaben, borsta tänder,
mysa en liten stund och sedan gå och lägga sig.
I Torsdags så lämnade vi Ellen kl 8 och sedan blev det till att
plugga hela dagen. Ida satte sig på biblioteket på högskolan
och jag for runt och fixade en massa saker!!

Det var bara mysigt att veta att jag hade min älsklingar nära!!

Fredagen spänderade Ida hemma i huset med att studera och
själv så åkte jag till  Malmö. Var tvungen att redovisa ett delmål
i det projekt arbetet som vi sysslar med.

"Om ni är intresserade av att hjälpa oss, så kan ni gå in på

www.autoresurs.se

Kolla lite på sidan och maila mig, om det är något som ni
skulle vilja ändra på, som ni inte fattar eller vad ni tycker är bra!"



Fredagskvällen var JÄTTE mysig. Tacos och rödvin sedan lite fredagsmys......
Guuuud vad jag mös, att bara få vara när mina älsklingar, att få somna
i Idas famn... Helt underbart.

Lördagen var vi till Åhus, fixade med Idas dator och fikade hos hennes pappa.
Sedan gick vi en runda på stan. Även denna kväll spänderades med tacos, då
Ellen fick välja vad vi skulle äta!! Sedan blev det film, MILK, en riktigt bra
och tänkvärd film!!

Söndagen spänderades i studiernas värld, Ellen hade sin kompis Emma hos sig och
det var jätte bra. De åt lite glass och lekte allt från mamma-pappa-barn till lärare och
skolbarn. Sedan Åkte vi till Å-hus, till idas mamma och hennes man. Fläskfilé gryta med pasta.
Till efterrätt blev det marängtårta som Ellen och Birgitta gjorde. Med glass, grädda , hallon och neverstops.
Detta var för att Ida fyller 26år på Söndag den 20/9.....

Kl 17.20 åkte ida tillbax till skövde, men nu är det bara 4 dagar tills vi åker upp!!

Vi kommer på Fredag, BABAY!!!

hoppas ni haft en lika bra helg som vi!!??

Glöm inte: Njut medans du lever, du vet inte när njutningen tar slut!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anette

Då säger jag välkomna upp till Skövde..Hoppas ni skall trivas i vår lila stad:)

2009-09-14 @ 11:24:55
Postat av: Annakarin

Vilken mysig helg ni har haft och god mat på de.

2009-09-14 @ 13:51:25
Postat av: mio

Hej. ramlade in på din blogg nånstansifrån och såg att du var från kristianstad, som jag. så då vill man ju hälsa fint =0). läste oxå om allt du varit med om och hur du kämpar, det ska jag tänka på. och jag ska fortsätta läsa när jag ramlar in nästa gång, ser ju att livet drar på smilbanden för dig nu. jag önskar dig allt gott!/ mio

2009-09-14 @ 14:19:01
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sorry... =( Livet är så jävla orättvist... Jag vet!!!

2009-09-14 @ 23:29:50
URL: http://vasstandlortfot.blogspot.com/
Postat av: Maya

Åhh..vad underbart ni haft det!

Avstånd är jobbigt när man är förälskad, men det går. Glad min darling är mig nära nu... vi hade 50 mil mellan oss innan.

Ha en härlig vecka :)

/Maya

2009-09-15 @ 09:14:01
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen till Skövde! Bor själv här och trivs jättebra!!!

Har följt din blogg länge och beundrar dig verkligen! Men jag har inte hängt med alls, ska ni flytta till skövde? //Ida

2009-09-15 @ 21:27:34
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0