att resa sig vid behov......

Idag, när jag satt på tåget hem, så lyckades
jag hamna längst in vid fönstret!! Jag klev på i Malmö
och sätet brevid var ledigt. Då tåget kom till Lund
var det dax för pöbeln att störta in på tåget!! Gångarna
och säten fylldes snabbt och folk grinade lite!!

Efter någon minut inser jag att det faktiskt står en liten pojke
med sin pappa i mittgången. Lill pojken trillar hit och dit,
medans pappan tappert försöker hålla tag i honom
och deras packning. Efter någon minut inser jag att
de pratar engelska och frågar om pojken vill sitta
på mi platts! Tvekande så säger pojken att, ja det vill jag!

Killen som sitter i sätet sidan om mitt, gör inte den minsta antydan
utan reser sig, släpper ut mig och sätter sig igen. Det är inte detta som
retar mig! Utan att killen som satte sig igen SKULLE BARA ÅKA TYP
FEM (5) MINUTER TILL FÖR ATT SEDAN KLIVA AV!!!!  Kunde inte den
fula lilla stackaren rest sig och erbjudit, om inte pojken sin platts så
i alla fall pappan sin platts??!!! nu dör min dator snart.......

Jag HATAR att bli irreterad eller slösa energi på saker som igentligen
är onödiga... Speciellt när det är någon som jag avgudar!!!
Och du vet vem du är!!! jag älskar dig baby!!!

I morgon åker vi till ÄLSKLINGEN och det ska bli underbart!!!
Idag blev vi klara med en prototypfilmning i skolan, denna ska
testas i morgon eller på måndag ......

Puss och kram på er!!!!

glöm inte: det är inte svårt att vara trevlig, det ger också något tillbax!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Hoppjerkan

Ja vissa människor... Ha en underbar helg ni tre. Själv jobbar jag fredag-tisdag. Men det gör inget för jag tycker det är så kul. Kram

2009-09-17 @ 19:17:05
URL: http://www.metrobloggen.se/hoppjerkan
Postat av: surtant

ja det e väl konstigt att en del människor ska ha såå svårt för att resa sig o hjälpa andra ... ha en toppenhelg

2009-09-18 @ 07:59:15
URL: http://surtants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0