ÄNTELIGEN!!!

Änteligen är vi i SKÖVDE hos våran favvo!!
Är i alla fall min,  jag tror i mellan åt att jag ska dö av
saknad när jag när jag inte är nära min fantastiska
IDA...

Efter att vi, hade TÅGAT alldeles för länge
var vi änteligen framme i skövde!!
På stationen väntade ängelen,

När vi smög oss ut från tåget såg vi henne, och smög upp bakifrån.
Som en förvirrad  gast tittade hon runt och vi såg att paniken nästan nått
hennes ljus blå. Plöttsligt stod vi där!!

det blev GLÄDJE på alla håll och kanter,

Nu har det blivit, tacos, rödtjut och tv-mys.
Nu sover Ellen och vi ska bara mysa!!!!

Glöm inte: det är bättre att cykla än att inte tycka om mat!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Lotta

En undran bara. Har Ida någon blogg?

Krama denna fantastiska kvinna.

2009-09-18 @ 22:59:51
Postat av: agge

ha en härlig helg!!!

kramiz

2009-09-19 @ 08:12:47
URL: http://farmoragge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0