Tiden flyger och vi flyter!!

Då var det söndag....

Denna helgen har verkligen gått i höstens och

helgens tecken!!



Vi har BARA slappat och softat... men det var vi värda.

Fredagskvällen, innehöll Idol, popcorn och cider!!!!

Sedan i går Lör, blev vi hembjudna till Idas pappa, Binge,

Pizza och kebab var cdet som stod på menyn. Efter maten så

kökade vi glass och drack kaffe!!

Sedan blev det hem för att svimma en stund i soffan!!!


Idag Lördag så har vi spelat memory, gjort en GEMENSAM

STOR teckning.... riktigt fin blev den!!! Tack mina älsklingar!!!



I kväll var vi hos Idas mamma och styvfar och käkade!!!!

Riktigt gott det med!!!!

Nu är det soffan och PARLAMENTET som gäller!!!

Snart är det ny vecka.....

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Evelina

mmm MAT! hehe. gud så charmig teckning, fint gjort!

ha en fin vecka la familjia/vænliga hælsningar Evelina

2009-10-18 @ 23:52:31
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Agge

ha en bra vecka hela familjen!!!:) kramiz

2009-10-19 @ 22:22:37
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: AnniR

Åh va härligt det låter att få förflytta sig mellan alla dukade bord! :-) Slappa i soffan och måla teckningar med sina älsklingar är inte heller fy skam! Härligt att Ni har det fint! Kram till Er alla!

2009-10-19 @ 23:10:19
URL: http://annir.blogg.se/
Postat av: Saara

Har hittat din blogg idag och har nästan läst igenom hela. Blir så glad att allt går bra för er nu! Jätte bra blogg och ett stort lycka till i framtiden för dig och Ellen! :)

2009-10-19 @ 23:40:40
URL: http://flickansaara.blogg.se/
Postat av: K. Johansson

Hej.

Hittade din blogg idag efter ett reportage i en kvällstidning 10.10.2009. Jag har jobbat lite med folk i kris och är avlastningshem/hemterapeut åt socialen i stan. Min man var ute för en olycka för 10-15 år sen. Det gick riktigt bra, viss % invalid, men klarar sig bra. Så jag vet lite hur det känns, men jag fick ju ha min man kvar, så ändå inte...

Jag blir så rörd och berörd av din blogg. Var inne o nosade lite på januari, orkade nästan inte läsa. Vilken människa du är! Otrolig. Och lilla Ellen sen! Barn har en otrolig läkekraft.

Själv har jag reumatiska besvär och har verkligen lärt mig att uppskatta vardagen, varje dag. Jag läser dina ordvridningar med ett leende. Kommer att kika in här i fortsättningen åxå.

Om du vill titta in på min blogg, så kan du visa Ellen lite hur vi gör på landet, med jordbruk och djur.

stor kram till dig o din familj!

2009-10-19 @ 23:50:28
URL: http://colliemamman.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej.

Såg dig idag på stan och ville bara säga hej och berätta hur otrolig jag tycker du är med vet inte hur du hade reagerat på det så jag gjorde inte det :) Har mått ganska dåligt ett tag nu men när man läser din blogg och märker hur ljust du ser på livet efter allt så kan nog jag också se livet från den ljusa sidan.

TACK!!!

2009-10-20 @ 14:10:33
Postat av: ida

tack för en mysig helg..snart dax för ännu en..:) Älskar er över ALLT annat. Puss

2009-10-20 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0