research med lite nervösitet



Ja, då sitter jag framför tv´n och kollar på Efter 10.

Nervösiteten börjar göra sig lite påmind. Ett litet pirr

i magen har börjat göra sig påmint.

Jag sitter här och kollar, tror att det är för att skapa mig en bid av

vad det är för program och hur människor bemöts.

Så här gör jag ofta när jag ska ringa till någon som jag aldrig

pratat med innan! Ofta, när jag slår numert, så planerar jag i

huvudet vad jag ska säga!


Detta är nog ungefär samma sak.... planera och lägga en viss

strategi för framträdandet.



just nu känns det som att vi FLYGER fram!!

Livet känns som att glida fram på en räkmacka, viloket är ganska

nice. Jag hoppas att jag i morgon kan få många människor att

kanske tänka till och uppskatta dett man har!!!!


Glöm inte: Om du ger till andra, så skall du också få!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Rebecca

Wow, hej jag ranmlade på din historia nu i ngn tidning och jag bara grät. Vad stark du är och vad kämpar på för din dotter och dig! Du är verkligen en inspiration för att ta vara på det som är här och nu. Någon sa till mig en gång att innan vi föds så väljer vi av tre olika nivåer på hur svårt och vilka prövningar våra kommande liv ska innehålla.

Lätt är små prövningar, medel ja medel och svårt är lika med många och tufft.

Antar att du kvalificerar dig i den svåraste, modigt av dig. Tveka inte - det finns en mening.

Och döden är bara en paus, de finns med er fortfarande. Hoppas du har det bra och känner kärlek all around.

Du är verkligen också värd en flickvän precis som din dotter Ellen säger.

Himmelskram,

Rebecca

2009-10-07 @ 12:53:25
Postat av: Hoppjerkan

Hej Hopp!!! Håller med föregående talare :) Håller även med om att det flyger livet.

Har bokat biljett i tvsoffan imorgon för att titta på dig. Kram

2009-10-07 @ 13:16:13
URL: http://www.metrobloggen.se/hoppjerkan
Postat av: Catarina

Hej ..JA jag följer oxå detta Malou nu o man känner lite att man vet vad dom pratar om hur andra känner.Ändå är vi alla olika ju på många sätt.

Jag var på läger med Vimil 2 år efter jag blev ensam med barnen o träffa andra i samma sits...sorgesystrar kalla vi oss. Men men livet går vidare o i morgon sitter jag i soffan o ser dig o lyssnar. Lycka till du kommer att klara detta galant.

2009-10-07 @ 14:11:58
Postat av: Asamea

Har inte läst din blogg på några månader. Vad härlgit stor Ellen har blivit och vad roligt att du träffat kärleken :)

2009-10-07 @ 21:52:10
URL: http://asamea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0