Nu är det snart DAX!



I morgon åker vi!!!

Jag åker från Malmö i  morgon eftermiddag och min lilla älskling

åker från Skövde.

Ellen kommer att bli hämtad på dagis av sin FANTASTISKA morfar Lars och

hand "fru" Brix...

På Tors morgon är det dax för program deltagandet i Efter 10 på TV4.

Efter programet så kommer jag förmodligen att chatta med tittare som

är intresserade av det vi pratat om.....


Rubriken för dagen är, att dela sorg på nätet!!

Efter sändningen så kommer vi kanske att sitta kvar i publiken

för att kolla på inspelningen av fredagens program.

Sedan kommer vi att göra staden ett slag innan vi åker hem

på Tors kväll!!

Det kommer att bli HELT underbart att få komma bort och bo

på HOTELL med min ÄLSKLING!!!!

Givetvis kommer jag att dokumentera det hela och publicera

här på bloggen!!



Glöm inte: med kärlek kan vi övervinner vi ALLT!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Ida

Ska bli mysigt att få komma iväg med dig älskling:)Är så stolt över dig att du ställer upp på nått sånt här..tor många kan finna styrka i att se och höra dig hjärtat:) Puss

2009-10-06 @ 19:59:09
Postat av: Linda

Åå vad skönt :)

Lycka till, hade gärna sett det, men har skolan, får se det på internet sen! :)

2009-10-06 @ 20:16:18
URL: http://liindiiizen.blogg.se/
Postat av: Camilla

hej.

kommer du på alla "glöm inte" meningar själv? gud va duktig du är. har skrivit en del liknande typ dikter. men aldrig kommit i närheten av de du skriver. brukar faktiskt spara meningarna, de e så undbara,har haft de välsigt tufft i livet å gillar verkligen såna viktiga meningar.hur gör du för att komma på meningarna? har du något emot om jag tar å skriver av några "glöm inte" meningar och skriver ner dom på min blogg???

2009-10-06 @ 20:23:06
URL: http://camillaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Elin A

Hej! Ska titta på torsdag:) Hoppas att ni får det mysigt i Stockholm. Så roligt för Ellen att vara hos morfar och hans sambo.

Jag såg programmet på fyran idag. Ett par som blev intervjuade om sorgen efter deras son som dog i cancer för snart 4 år sedan. Och den lille pojken har jag haft på dagis för ett par år sedan.

Tänker på dig, Ellen och nya kärleken Ida.

Kram Elin

2009-10-06 @ 22:39:11
Postat av: Sara

Fick "Vi föräldrar" idag och läste om dig, självklart var första tanken: Hur klarar man nåt sånt här? Sen tittar jag lite noggrannare på bilderna och inser att jag vet vem du är. Vi pluggade samtidigt i Önnestad...jag på tolkutb. Björn, det gör mig så ont att tänka på vad du gått igenom, samtidigt så blir jag så glad av att förstå hur långt du kommit! Du har ett stort hjärta!

2009-10-06 @ 22:47:03
Postat av: Evelina

lycka till! det klarar du fint :-)

kram Evelina

2009-10-06 @ 22:54:54
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Annakarin

Lycka till. Kommer att titta på programmet. Mys med Ida i STHLM.

2009-10-07 @ 10:17:24
Postat av: Annica

Önskar dej lycka till. Brukar titta in hos dej med jämna mellanrum. och beundrar din styrka.

2009-10-07 @ 10:42:14
URL: http://www.pillabrita.bloggplatsen.se
Postat av: Eva

Attans jag som ska iväg med mamma till sjukhuset i morgon. Det har vart intressanta och sorgsna berättelser dessa dagar i morgonprogrammet.Men man kanske se det på nätet efteråt. Hoppas det går riktigt bra.



Kram Eva

2009-10-07 @ 12:12:38
URL: http://mischy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0