hihi, haha

NU är jag på väg!!!

På väg mot den kungliga huvudstaden, stockholm!!

Jag har nu väntat några timmar i Malmö, varför???

Jo, för att jag är sjukligt nervös för att missa tåg, bussar

och annat som kan ställa till det!!  Då ser jag till att vara där i

gooood tid... hahaha, skadat? Kanske!!



Men jag har ju inte varit sysslolös precis!!

Jag kontaktade idag ett kläderföretag, som gör

ekologiska och etiskt hållbara kläder, diskussionen

uppstod om den grafiska designen av tryck på deras tröjor!!

Nu har jag skickat några förslag, så får vi vänta och se!!!


Detta ligger ganska långt fram i tiden.. det som jag ritar nu

är till Höst kollektionen 2010.... Så innan jag vet om de

vill ha någon av designerna så kan jag inte säga mera!!!


NU ska jag sova en stund... men lovar att skriva i kväll!!

Kram på er!!

glöm inte: Om inte livet omfamnar dig, så får DU omfamna livet....

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Lotta

Jag kommer att titta i morgon,lycka till !!



Kram från Lotta

2009-10-07 @ 17:26:22
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Låter hur spännande som helst med klädkollektionen! Och ekologiskt o etiskt, perfekt! Lycka till både med det och i morgon! Jobbar, så jag kan tyvärr inte kolla på det. Ska se om mitt mobila bredband orkar ladda ner det så att jag kan se det på kvällen.

2009-10-07 @ 20:40:57
URL: http://halvaveckanborta.blogspot.com/
Postat av: agge

kommer och sitta klistrad framför tvn imorgon bitti!!!:) ha det nu sååå bra i storstaden!!! kramiz

2009-10-07 @ 21:55:10
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Jag såg dig i efter 10 idag och jag blev så berörd att jag grät. Det första jag gjorde var att googla ditt namn för att sedan komma hit. Jag verkligen älskar att se glädjen som finns där trots allt elände som vart. Det du gör är något du borde vara stolt över. Gillar jättemycket citaten i slutet på varje inlägg!



Fortsätt!

2009-10-08 @ 22:56:23
URL: http://ncgustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0