nu attans rackarns!!!

jo då...

Nu var det länge sedan jag skrev något!!!

vet inte varför det blivit så men tiden går

så fruktansvärt fort...

Idag så har vi kollat på ännu en lägenhet.....

riktigt trevlig var den, en del att göra men

den kan bli tok bra!!!


Annars händer inte JÄTTE mycket....

livet rullar på utav bara attans, jag trivs med

mina små älsklingar. Det är så underbart att fått

en vuxen kvinna att älska och att bli älskad!!!


Det var någon som skrev att jag skrivit att jag kände

mig glad för att känna kärlek. Det vederbörande påpekade

var att jag inte skrev om att jag fått Saga eller saknade henne!!!

Hoppas att ALLA som känner mig VET att Saga ALLTID kommer

att finnas i mitt hjärta!! Självklart finns både Saga och Josefin

i hjärtat, men vad som än händer så kommer de inte att komma

tillbaka. Det viktigaste är ju ändå att se på vad vi har idag!!!




Inte vad vi hade i går, inte vad vi kunde haft utan vad vi har NU!!!



Nu kommer det att hända lite spännande saker i Kristianstad!!!

Från och med den LÖR 28/11 kommer det att finnas BRUNCH

i stan...

Taste kommer att servera en AMERIKANSK brunch en massa 
nordiska smaker. Massor av godsaker och ett väldigt gemyt!!!

Här kommer det att pressenteras en TREVLIG miljö, GLADA människor,

MASSOE med god mat, dryck och trevlig atmosfär.....



låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Sonja

Jag blir faktiskt glad varje gåg jag läser din blogg! Du har så rätt i att man skall leva här och nu och vara LYCKLIG för dagen ;) Så TACK för att du står där med stekpannan å bonkar in den tacksamhet man skall/bör känna. Lite luddigt kanske men jag hoppas du fattar ;) Kram till er alla tre och lycka till med shopen.

2009-11-15 @ 16:23:17
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Håller verkligen med dig, man måste leva här och nu. Självklart saknar du både båda tjejerna! Men man måste skatta sig lycklig för det man har, annars går man under...!

Kämpa på!

Kramar

2009-11-15 @ 18:31:59
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh äntligen lite nytt här inne :) Var ligger Taste någonstans? Kram

2009-11-15 @ 20:33:18
URL: http://hootchiemama.blogg.se/
Postat av: Karin Johansson

Jag tycker det är underbart att du vågar älska nån igen! Du om nån vet hur det smärtar att mista de sina, o på ett så brutalt sätt. Lev för de dina, lev för dagen, njut av stunden. Vi vet inte nån av oss hur morondagen blir! En bamsekram till er alla tre!!!!!!

2009-11-15 @ 21:54:22
Postat av: Chissie

Som vanligt kloka ord från en klok kille!!!

Man glömmer ALDRIG de man mist och livet stannar inte upp för att man mist dom!



Mitt motto i livet är "Vindrutan är alltid större än backspegeln!"

Det är framåt vi ska i livet och inte bakåt!

Det som redan skett, kan vi inte göra något åt, men genom våra val, kan vi vara med och påverka vår framtid!

Lev här och nu!!!



CARPE DIEM!!!



Kramar till dig och dina fina tjejer!!!

// Chrissie

2009-11-16 @ 11:01:31
Postat av: Nicke

Helt klart rätt inställning! Blicka framåt och njuta av det man har! Tankarna finns alltid kvar, minnen är inte något vi glömmer!

Ha det gott!

//Nicke

2009-11-17 @ 16:16:07
Postat av: Helén

Så sant det du skriver - om att man lever här o nu!

Det som har varit var igår o det kan man aldrig få tillbaka. Du är ung, stark o har hela livet framför dig o Ellen är liten och behöver växa upp med o i kärleken, inte bara från en far utan från en kvinna samt kärleken mellan vuxna människor. En männsika blir aldrig riktigt glad om man lever helt ensam o det är är v äl toppen om lilla Ellen får växa upp med en pappa som är glad till 110% för det är både hon o du värda!

/ Helén

2009-11-19 @ 06:33:10
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: gudrun

Det var det dummaste jag hört att du skulle ha glömt Saga och Josefin bara för att du är lycklig igen. Som du själv skriver - de kommer alltid att finnas med men de kommer inte tillbaka. Jag hoppas du kan skaka av dig sådana kommentarer och fortsätter vara lycklig med Ida och Ellen. Jag unnar dig all lycka och kärlek i världen för det är du VÄRD!!

2009-11-22 @ 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0