maktlöshetens väktare



Nattens räddare i nöden!!

Ellen vaknade redan vid 21:30-tiden i gårkväll!!!

Först trodde jag att hon bara tramsade men insåg ganska

snart att hon inte gjorde det!! Lilla stumpan hade

så ont i sitt huvud att hon grät och mådde fysiskt illa!!


Hon har en gång tidigare haft migrän anfall, men då var det

mitt under ett kalas när hon lekte och stojade!!

Igår så sov hon som vanligt, men vaknade av huvudvärken!!

Efter n dos av Alvedonen så somnade hon om.....

till 23-tiden. Då vaknade hon igen, med en ny huvudvärk!!!!

På med ny alvedon och ligga hos pappa i soffan!!!



vid 24-tiden somnade lilla skruttan i våran säng och sedan

blev det till att bära in henne i sin egna!!

I morse var hon väldigt trött och lite varm, förmodligen

pga att hon inte sovit så många timmar!

Nu är vi hemma idag och vilar oss, kolla SF kanalen och bara myser!!!

glöm inte: vi kan inte styra tidens gång, vi kan bara vara delaktiga i största

möjliga mån och göra våran egna situation så bra som möjligt!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Chissie

Stackars Ellen!!!

Hoppas hon mår bättre nu!!!!

Kram på er!!!

2009-11-16 @ 13:43:15
Postat av: Matilda

Åh, stackars liten... Hoppas hon mår bättre nu! =)

2009-11-16 @ 20:00:47
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/
Postat av: Nina

Stackars lilla sötnosen! Hoppas att hon känner sig bättre idag...lite mys med pappa gör nog susen!

Hoppas ni har det bra...saknat dina inlägg!

KRAM

2009-11-17 @ 09:54:44
Postat av: Belinda

Åhhh stackare. Jag har själv problem med migrän och det är fruktansvärt, vilken smärta man kan uppleva, jag är vuxen och känner så, stackars barn som behöver ha likadant! Hoppas din älskling mår bättre idag! Kram på er...

2009-11-17 @ 10:26:38
Postat av: Vlora

Åhhh lilla Ellen :(

2009-11-17 @ 16:25:29
Postat av: Helen

Fy,stackars Ellen...Jag har själv något som heter Hortons huvudvärk.Vet inte om så små barn kan få det men jag bara tänkte på det när du skrev att hon fick så ont och att det sen släppte och sen kom igen. Det är typiskt horton ,fruktansvärd smärta i attacker,migrän håller ju i sig längre.Håll koll på när hon får ont och hur smärtan är för henne...Kram

2009-11-18 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0