MÅNGA SVAR MEN EN VINNARE!!

Vinnaren av tävlingen heter Stefan Larsson och kommer från
uppsala. Det kommer att komma en liten intervju med Stefan
om någon vecka!! GRATTIS Stefan.

Nu har det inte blivit så uppdaterat p.g.a att jag
börjat arbeta... I ons började jag på
 P-O´s rivning och sanering här i Kristianstad...
Allt funkar jätte bra, men vi är på en rivning i Malmö
som kommer att vara i c:a 1- 1  1/2 månad till.

Vi börjar kl 7 i Malmö, vilket betyder uppstigning 04:30
och avfärd 05:30. Sedan jobbar vi 10 timmar för att 
vara åter hemma c:a 19:00.... måndag - Tors och 
lediga fredagar.

Hoppas att ni haft en underbar vecka.......??

Glöm inte: Man bli inte mätt på kärlek, bara konstig i kroppen 


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anonym

Kul att du fått jobb.... :) Oj vilka dagar.... Wow... Lycka till, och ha en underbar helg!!

2009-05-29 @ 20:01:45
Postat av: Danne

Alla singelgrabbar se hit! Min dejtingsidan växer storartat nu, över 500 unikabesökare per dag och sidan har bara funnits i en vecka. Den vimmlar av tjejer som väntar på den rätte. Men killarna börjar sina ut. Kom förbi och marknadsför dig själv eller ngn polare som är singel och vill hitta den rätte bloggtjejen. Jag garanterar napp!

Postat av: Anonym

Var är Ellen när du jobbar såmycket=

2009-05-29 @ 23:57:05
Postat av: Helén

Hej Björn!

Kikar in här lite då o då - kollar läget! :D GRATTIS till jobbet även om det ser ut att vara "hemska" tider... Livet, Ellen, kärleken o nu jobb - är SÅ glad för din skull ska du veta!

Gillade din "glöm inte" som du skrev i detta inlägg! Tack för den - fick mig en extra tanke... ;) Ha en fortsatt fin helg! Kram till er båda

2009-05-30 @ 08:37:17
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: malin

Grattis till Stefan som vann det fina smycket!

2009-05-30 @ 10:33:58
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Grattis till jobbet

2009-05-30 @ 12:01:11
URL: http://beatris-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Va skönt att du fått jobb, men vilka tuffa tider. Funkar det bra med tanke på Elin?

Hoppas du haft en härlig och njutfull pingstafton.

2009-05-30 @ 22:54:46
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: sandra

Kul att du fått jobb, men herregud vilka arbetspass?? Måste vara en chock för er som tillbringat så mycket tid tillsammans nu... Var är lilla Ellen hela dagarna?

2009-05-31 @ 13:35:22
Postat av: Christina

Vad roligt att du fått jobb och vad roligt att du verkar ha det bra. Fantastiskt hur du har återhämtat dig efter olyckan.

Tycker dock att det är väldigt tråkigt att du uppdaterar din blogg så sällan. Herregud, vad tråkig den har blivit! Känns tyvärr rätt meningslöst att läsa den. Förstår att du har mycket att göra och jag förstår även att du skriver för dig själv men samtidigt så verkar du skriva för dina läsare. Hade du inte haft några läsare så tror jag inte du hade haft kvar din blogg! Har fortsatt att gå in på sin blogg varje dag för att se om du lagt in några intressanta inlägg men varje gång blir man besviken. Du lovar rätt mycket men leverarar rätt lite! Nu riktigt känner jag på mig hur maffian här inne kommer att reagerar på mitt inlägg. Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Det är så sött när dina fans försvarar dig.....Här är alltid någon som ska försvara dig även då du säkert är fullt kapabel att försvara dig själv. Önskar dig lycka till! Din styrka har verkligen imponerat på mig! Tror att du och Ellen kommer att få det riktigt bra!

Nu var det sista gången man var här inne. Lite tråkigt men å andra sidan så är denna blogg rätt tråkig. Kommer dock gå in och läsa vad dina söta fans skriver för roligt. Ibland låter de som 14-åriga pojkbandsfans som försvarar sin idol.....så sött....så patetiskt.....så underhållande. Ta hand om dig och Ellen! Hejdå!

// Christina

2009-06-01 @ 08:54:37
Postat av: Sara

Christina, den satt som en fläskläpp dvs mitt i prick. Jag hör som du nu säkert märker inte till "viskyddarBjörnmaffian". Där med inte så att jag dissar Björn som person utan som christina, Björns blogg. Ha de och sköt om dig och Ellen och kärleken. Önskar er en skön sommar!

2009-06-01 @ 22:43:31
Postat av: Cilla

Men jösses... vad håller ni på med ... vadå "fans", "maffia", "viskyddarBjörnmaffian"... är det så att ni inte kan ta att Björn "får tillbaka sin glädje"???

Har ni tänkt på att de ord & kommentarer som Björn får eller har fått här kanske har stärkt honom??

Att han kanske har fått ny kraft från dom till att våga satsa på kärleken igen??

Visst alla har rätt till åsikter... men man kanske ska tänka sig för lite innan man slänger ur sig dom...

Jag är en av alla dom som tycker att Björns blogg är bra! Det är väl bara sunt att han ägnar mer tid åt sin fina dotter & sin nyfunna kärlek än att sitta & knappra på tangenterna dagarna & kvällarna i ända... Tänk lite på hur ni själva hade mått efteråt om ni gått igenom vad han & Ellen har gjort..

Hur / vad hade ni gjort/tänkt & hade ni lyckats gå vidare med era liv??

Vad hade ni gjort annorlunda?

Ni får gärna tycka att jag "försvarar honom" för det gör jag... & fler med mig... Ni gör nog rätt i att sluta läsa... för era vassa kommentarer kan han nog klara sig utan!

Keep up the good work Björn!!

2009-06-02 @ 23:34:21
Postat av: Anna

Kul och höra att allt fungerar, ni är värda allt. Njut av livet nu!! Ha en trevlig sommar med nära och kära. Kram

2009-06-03 @ 06:43:17
URL: http://annaadanirsvaardag.blogspot.com
Postat av: DD

Glöm inte: Man bli inte mätt på kärlek, bara konstig i kroppen (hahaha, härlig kommentar. Den ska jag komma ihåg!)



Men du, det var långa dagar. Men vad gör man inte för att försörja sig och sina älskade små. Man gör allt. Hoppas du orkar kämpa på.



Ha en skön dag.



2009-06-04 @ 08:44:24
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Anna E

En blogg är inte allt. Familjen är och förblir viktigare. En blogg kan vara ett sätt som för Björn här att komma tillbaka till livet efter ett trauma. Andra gör andra saker för att komma tillbaka och det är helt i sin ordning och nej, jag är inte ett fan av Björn (sorry Björn), men har själv varit med om ett trauma för flera år sen och mitt sätt att komma tillbaka var något helt annat, vilket jag inte skriver här. Som sagt många målar, andra skriver om sin sorg och livet efter sorgen. Huvudsaken är ju faktiskt att man hittar ett sätt att gå vidare på i livet, eller hur? Så vips hittar man också andra intressen än bloggen. Och grattis till jobbet Björn!

2009-06-06 @ 20:38:27
Postat av: Mille

Läste en hel del på din blogg o ska fortsätta läsa allt.. Men vill bara säga att det du skriver berör och att du verkar vara en stark person som orkat tagit dig igenom det du varit med om och att din dotter har tur att hon har dig till pappa.. Kram//Mille

Postat av: Marie Sjöqvist

Blir så fruktansvärt ledsen när jag läser alla klagomål.

Men jag har försökt ett flertal gånger att förklara för mina vänner och många andra att jag själv skriver i min blogg för min egen skull....det är mitt sätt att kunna läka efter att förlorat min man...de som inte är intresserade behöver alltså inte titta in på bloggen.



Jag önskar dig och Ellen en väldigt fin sommar



Och fortsätt skriva....jag kommer att läsa



kramar Marie

2009-07-01 @ 08:46:19
URL: http://mamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0