tors 19/3-09

jodå, ännu en dag har brutit fram!!
Dagen idag ska tillägnas hundenoch mitt egna välmående.
Vi kommer att börja med att löpträna c:a 10km
i ett väldigt lugnt tempo.

Efter detta kommer vi att köra lite styrka, hunden ska
få dra lite stock och kampa lite. Detta för att muskelträna
honpom riktigt. Sedan blir det dusch för min del och
mat/vila för king.

Sedan blir det kloklippning för att han inte ska knäcka
fler klor. Han har nu en som är knäckt ända in till pulpan
och det gör ganska ont!!

Ha det bra, och glöm inte: den som inte har något arbete är den enda som är helt fri att välja sysselsättning

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anna

Har hittat hit tack vare allas veckotidning o artikeln om er där. Jag minns när jag läste om ert öde i kvällspressen och att hitta din blogg att läsa gör att jag får massor med tankar i skallen.

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag beklagar att ni brhövt uppleva detta, mist älskade, och att ni måste fortsätta gå igenom allt nu i efterhand. Jag önskar er ALL lycka! Jag önskar att Ellen blir bra snabbt o att ni får fokusera helt på att leva.



Följer gärna din blogg framöver! Vilken underbar pappa du är!



Mina varmaste kramar!

Anna

2009-03-19 @ 12:20:05
URL: http://annamedmera.blogspot.com/
Postat av: Camilla

OjOj Jösses

Hittade hit idag,läst hela Januari sidan i ett streck.

Hjälp vad bra du skriver.

Lägger till i favorit,och återkommer såklart.



2009-03-19 @ 12:47:14
Postat av: camilla aronsson

Hej läste om dej i allas idag,jag blev så rörd av det hoppas att allt går bra med er.....En liten tår kom på min kind

2009-03-19 @ 16:11:12
Postat av: Nettan

Bra med motion, jag ska själv börja återuppta mina Powerwalks här tänkte jag.



Appropå hunden så kan en klofraktur bli till en riktigt ful infektion hos hundar så jag skulle nog vilja råda till en tripp till veterinär om du inte varit dit redan. Har aldrig fått nån förklaring på varför just hundar är så infektionskänsliga just kring klorna/benen men vet att så är fallet så ja, ville bara tipsa om att det kan vara bra om det kollas upp.



Ha en fortsatt fin kväll

2009-03-19 @ 20:30:58
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: Tesstamente

Jag tycker båda kingarna ska dra lite stock och kampa lite:-) Sen en skön dusch tillsammans!

Yes, indeed!

2009-03-19 @ 20:41:20
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: alexandra

Heej!



Låten som spelas högst upp på din blogg vad heter den?

Den är så otroligt fin:)



Kram

Alexandra

2009-03-19 @ 22:18:38
URL: http://aleexandraasvensson.blogg.se/
Postat av: Catarina Bromölla

Hej..Hittade detta genom Allas veckotidning.

Men klart man tänkt på "er" sen man läste i tidningen om olyckan,även om man ej visste vem ni var. Att förlora en del av familjen har jag oxå varit med om och vet en del hur man känner,mår o kämpar på.Fast vi alla olika finns samma smärta inom oss alla. Jag har idag lusläst din blogg o kan bara skicka massa kramar till dig o din dotter..

2009-03-21 @ 09:54:12
Postat av: Mie

Vill lämna ett tips som jag fått angående kloklippning:

Använd en nagelfil alternativt en fotfil!!



Smidigt som sjutton!!



Ha en trevlig dag!!

2009-03-21 @ 21:12:00
URL: http://miehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0