Tröttare än trötte trött och de små dvärgarna

jag blir sååååå trött på gnällande mäniskor...

Som jag tidigare sagt/skrivit så skriver jag min blogg
för min skull och ingen annan. Om du inte gillar det jag
skrivit, inte gillar att jag börjat uppdatera mer sällan så
har jag ett tips!!! SLUT LÄSA!!!

Ni som har en lite diskusion på min blogg ang min TRÅKIGA
blogg, ni kan väl byta mail adresser så kan ni fortsätta brevväxla!!!???

ni som känner att jag inte uppdaterat ordentligt.... ni har såå rätt!!
Nu mera jobbar jag typ 50h/v vilket resulterar i att min familj naturligt vis
går före bloggen!!

varje morgon så stiger jag upp 04:30 för avfärd mot Malmö. 
Ida som är min kärleks och vapen dragare ställer upp som 
ingen annan. Hon hämtar och lämnar Ellen nästan varje dag.... TACK!!!

Hoppas att ni har en fantastisk afton!!!!

glöm inte: Har man inget att klaga på, så kan man alltid skicka ett mail till singelpappa.blogg.se 

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: yvva

Du har alldeles rätt! Kul att du fann kärleken igen;-) Fortsätt blogga på dina egna villkor, det är då det blir bäst.

Kramar och ha en bra sommar

2009-06-02 @ 20:14:57
URL: http://yvva.blogg.se/
Postat av: ida

ååh..fina söta du.. klart jag ställer upp! ni e ju det viktigaste i mitt liv.. ni å resten av min ljuvliga familj! Ljuvliga mamma peter å pappa som ställer upp för oss.. för ELLEN vilken sekund på dygnet som helst! Underbart att Ellen trivs så hos mamma så att hon tom tjatar om att få sova över igen:) Vackra lilla trollungen Ellen som sussar sött.. å TYST i sin säng nu... storstäd av tracken gjorde tydligen susen..:) Älskar dig. Puss

2009-06-02 @ 20:47:31
Postat av: Snäckan

Läser alltid, kommenterar mer sällan. Är så glad för din skull att du funnit kärleken. Den är till för alla!

Blir så besviken och ledsen när folk har åsikter om andras liv, bloggar etc. Skit i dem och fortsätt blogga på ditt sätt.

Kram och ha en skön kväll!

2009-06-02 @ 21:00:26
URL: http://snackansfibrodagbok.blogspot.com/
Postat av: Lisbeth

Jag tycker att det är ett sundhetstecken att blogginläggen inte kommer i samma takt längre. Skriv när lusten faller på. Det blir roligast att läsa då. Lycka Till

2009-06-02 @ 21:03:55
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Cilla

Snälla Björn.. förstår att det känns tråkigt med de som kritiserar det du skriver (el. inte skriver..)

Håller fullständigt med dig att dom borde byta mailadresser så dom kan maila varandra med sina negativa tankar & åsikter!!

Försök att inte bry dig om dom som är så tråkiga & gnäller... känns som om dom bara måste ha någon eller något att få ut sina sura kommentarer på...

..det är så trist!!!!

Vi är jättemånga som älskar dina blogginlägg, & försök tänka som så att det är fler som kommenterar dem med positiv kritik än som kritiserar & klagar...

Skriv när du känner att du hinner & har lust... Familjen, kärleken & ens egna välbefinnande kommer först!!!

Det är ju (som Lisbeth skrev här!) "ett sundhetstecken på att inte blogginläggen kommer i samma takt längre". Du börjar få lite nya ljusglimtar i ditt & Ellens liv & det borde alla vara glada tacksamma för & de borde unna dig det!!!

Vi håller på dig!! Var stark.. vi står bakom dig!!

KRAM till dig, Ida & Ellen!!

2009-06-02 @ 23:13:04
Postat av: AnniR

Håller absolut med "föregående talare" och Dig Björn; Blogginlägg skriver man för sin egen skull! Nya inlägg kommer när det finns tid och rum och känslan är den rätta! Kram till Er alla tre!

2009-06-02 @ 23:58:00
URL: http://annir.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad roligt att ert liv har ordnat upp sig! Men tråkigt att du måste jobba konstant. Tyvärr så måste man ju ha pengar oxå, vilken osis att man inte kan leva på kärlek en längre tid ( det verkar du klara dig på om det skulle gå). Jag är så glad för er skull!! Viskar, för jag törs knappt säga det nu när du har så mycket annat att lägga din energi på: när kommer ni o hälsar på? Hoppas det blir snart... Ge Ellen en stor kram från mig!!!

2009-06-03 @ 00:22:31
Postat av: Ninni

Hej! Jag håller med dig, familjen framför allt. Visst är det lite tråkigt att det kommer nya inlägg lite mera sällan MEN det är du som skriver och bestämmer när DU vill skriva inte jag. Vi som läser får acceptera läget eller som du skrev sluta läsa. Det är trots allt din blogg inte våran.



Hoppas att jobbet/familjen fungerar för dig och visst är det underbart med kärleken. T om jag kanske har något på gång på den fronten, underbart.



Du/Ni får ha en alldeles underbar dag!

Kramizar

2009-06-03 @ 08:42:36
Postat av: Åsa

Hej Björn !

Att man aldrig slutar förvånas över människor.. herregud.. de som klagar på de få inläggen måste ha ett väldigt tråkigt liv, eftersom de inte har så mycket annat att göra än att läsa bloggar...Om denna " Christina " nu e så engagerad i blogg världen får hon väl blogga själv och visa hur det ska gå till, håller med Lisbeth, är bara ett sundhetstecken att man inte skriver så ofta...

Har varit in och läst din blogg men inte kommenterat hitills, vill bara ge dig en stor kram för vilken kämpar glädje du/ni utstrålar med en enorm livsglädje !!! Kul att du har hittat kärleken igen det är du och Ellen värda !!

Kramiz

2009-06-03 @ 09:36:33
URL: http://angelroom74.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Hej Björn! Jag har aldrig kommenterat innan men läst din blogg ett tag. Gillar den mycket! Blir glad över att läsa att du verkar vara sååååå lycklig! Jag blir glad själv :) Tycker alla fjortis-kommentarer av vuxna människor är sååå himla onödigt och väldigt löjligt... Lite skrattretande! Nä, gör som du själv känner... Skriv när du har lust! Blir mycket trevligare att läsa då :) Kram på dig

2009-06-03 @ 18:10:55
Postat av: Anonym

Bild på ida kanske...???

2009-06-03 @ 19:55:20
Postat av: L

Hej vännen!

Länge sedan man hörde av dig. Kul att du fått jobb och att det löser dig med Ellen.

Du har en award att hämta på min sida.

Kram L

2009-06-03 @ 22:15:51
URL: http://www.metrobloggen.se/ettdjupt
Postat av: kristina

Hej! Hittade dig via "ett djupt sår". Du/ni har gått igenom mer än vad nån ska behöva göra under en livstid. Min sambo miste sin, då, 14 åriga son (skulle fyllt 21 i år)i en brandolycka och förstår känslan. Jag kan inte ens i min vildaste fantasi tänka hur jag skulle orka leva vidare om det hände William nåt! Men på nåt sätt orkar man tydligen. Det som gläder mig mest när jag läser är att du åter funnit kärleken! Det gör dig och Ellen gott! Önskar dig och din familj allt gott! kram Kristina

2009-06-03 @ 22:31:11
URL: http://metrobloggen.se/mammakb
Postat av: Linda Nygren

Me like a lot! Jag tror att jag ska börja tro på kärleken igen!



Hoppas ni får en bra vecka! Verkligen härligt att du funnit kärleken igen. Kan man kanske få höra hur du träffade Ida?



kram på dig

2009-06-03 @ 23:08:23
URL: http://pinkflower.blogg.se/
Postat av: Mariah

Hej Björn

Jag har inte varit in här på jättelänge nu, så jag vet inte att du skriver mer sällan. Men, det är ju för 17 helt naturligt att man låter familjen gå före bloggandet, synd att inte alla kan förstå det. Ha det så jättebra nu!

2009-06-04 @ 08:42:39
URL: http://www.mariahva.wordpress.com
Postat av: ProfBaltazar

Så rätt!

Brukar bara va inne o läsa och begrunda men nu va jag tvungen kommentera :-)

Sköt om dig och de dina och njut och må gott!

Det är det som är det viktiga!

2009-06-04 @ 13:20:46
URL: http://blogg.profbaltazar.net/
Postat av: Ida (fast inte din...)

Skriv när behovet finns... Vi som respekterar dig och ditt liv väntar här. Kör hårt och njut av dina fina tjejer!!

2009-06-04 @ 15:30:39
Postat av: Elisabeth

Fortsätt så....skriv när DU känner att du har något att tillföra, bloggen är för Din skull. Känns kul att läsa att det fungerar så bra med Ida & nya jobbet. Ha en fin helg om du inte hinner skriva på ett tag igen.



'Kram*

2009-06-04 @ 17:56:37
URL: http://beatris-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Härligt att du funnit kärleken igen, klart så ska familjen gå före bloggandet. Familjen är det viktigaste. Brukar kika in lite då och då eftersom jag förstår att du inte bloggar så ofta nu, men blir lika glad när du skrivet en rad eller två.

Så otroligt roligt att läsa om att du mår bättre och så.



Kram på dig och din familj :D

2009-06-04 @ 22:51:41
URL: http://pinkpocket.blogg.se/
Postat av: Maria

Klart du ska skriva när DU har lust. Visst tycker jag som många andra att det är roligt när bloggar uppdateras ofta. Men jag har full respekt för att du inte hinner skriva så ofta nu, dessutom tycker jag att det är viktigt att du inte känner ett måste att skriva. Det ska vara lustfyllt och inte stressande. Njut av livet istället för bloggen. Må så gott, kram Maria

2009-06-04 @ 23:13:50
Postat av: Jessica

Håller med dej fullt ut... Varför läsa din blogg om den inte tilltalar en! Jag lägger ner sånt som inte är av intr för mej... Men samma fenomen ser vi ju när det gäller tv- o radioprogr..... stäng av skiten om man inte orkar med det...NÄÄÄÄÄÄ då ska det gnällas som fasiken.....STÅ PÅ DEJ.... ANNARS GÖR NÅN ANNAN DET...Sköt om dej o dina kärlekar

2009-06-05 @ 07:53:36
Postat av: Hilde Alexandersson

Hej Björn....



Lev ditt liv levandes med din Ida och Ellen.... Strunta vad alla gnällspikar säger, din blogg är för DIN egen skuld. Önskar dig en underbar sommar och grattis till jobbet.



Kram från Hilde i Timrå

2009-06-05 @ 10:45:42
Postat av: Malin

Helt rätt du bloggar för din egen sulle och om det inte passar läsarna så tycker jag dom kan skita i att läsa. Jag är bar nyficken på vad du hade för jobb innan. // Ha en bra helg //Malin

2009-06-05 @ 13:45:19
Postat av: Eveline

2009-06-05 @ 16:40:07
URL: http://evelinehaugaard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på er alla !



Jag tycker det är så konstigt att inte folk kan glädjas för din skull, nu när allt har börjat komma på rätt håll igen så mitt råd är :

Bry dig inte om dem som måste klaga alltid, tatillvara på nuet.

Kram Anja

2009-06-05 @ 19:45:38
Postat av: sari

Du...jag bloggar oxå och får ibland oxå sjuka kommentarer.Ibland så djä-la dumma.....skit i dem....fortsätt blogga.Kram och lycka till med kärleken//Sari

2009-06-05 @ 22:25:56
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Anneli

Avundas inte dina långa arbetsdagar och självklart måste familjen gå före bloggandet. Vi som gillar bloggen är glada för inlägg och längtar efter nästa, men accepterar att det inte uppdateras löpande. Stå på dig och sluta inte blogga!

2009-06-06 @ 10:43:10
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com
Postat av: Lena

Halloj,

Det var länge sedan jag skrev en kommentar till dig. Men jag är inne ofta för att läsa hur det går för dig och Ellen. Att finna kärleken igen är något underbart som du ska vårda. Skit i alla elaka kommentarer och lev ditt liv. Skriv när du vill i bloggen eftersom det är som du skriver. Man skriver bara för sig själv. Sen blir man ju glad att andra läser och kommenterar.

Jag skrev för ett antal månader sedan när du frågade om hur vi tyckte att bloggen var. Jag skrev att jag tyckte den hade blivit tråkig. Men nu har Björn hittat tillbaka och det känns så genuint och äkta. Det märks att du har hittat kärleken och att det fungerar med Ellen.

Jag önskar dig och familjen all lycka och njut av kärleken till varandra.

Kramis

2009-06-06 @ 15:11:30
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej Björn!

Jag såg dig och jag tror att det var Ida igår på Maxi. Det var som att se en kändis. Du är min idol.

Jag har följt din blogg sen början och jag beundrar dig att du är så posetiv och att du visar att livet går vidare trots det hämska du varit med om. Och du är en underbar pappa till Ellen.

Lev livet, må bra och tänk på "dina".

Människor som kriteserar och är negativa dom mår igentligen inte bra, skit i dom.

Var glad att du inte är som dom,för då hade du inte kommit så långt som du gjort.

Ha det jätte bra alla tre.

ps.

Jag trodde du var längre.

Kram Maria

2009-06-06 @ 17:08:48
Postat av: Maria

Håller med dig, vilka gnällspikarna än må vara. Du får väl för tusan blogga en gång i veckan om du vill, jobbar du så mycket så finns det annat att göra, de som läser bloggen har kanske inget eget liv?

Sköt om dig, njut när du får vara ledig.

2009-06-08 @ 14:38:24
Postat av: Cina

Den där reaktionen från dig har jag bara väntat på! Pisamt bara att du ska behöva ryta till...

Lev väl och var rädda om er allihop.

2009-06-13 @ 10:12:35
Postat av: Maya

Vet faktiskt inte varför vissa klagar om man inte uppdaterar, man skriver ju bloggen för sin egen skull och en vänner... i mitt fall för släkten.

Men det är märkligt att man inte får ha egna åsikter om saker och ting! Så skriv när DU vill och OM vad DU vill...strunt i andra :) La till dig på Blogloving :) Tycker om din blogg!

2009-06-30 @ 20:25:35
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0