förbannade smurfar

igår när jag vaknade så hade jag lite ont i halsen.....
Absolut inget att oja ig öven men det kändes lite halv tråkigt.
Men i natt vid 02,30....

Herregud vad ont jag hade i halsen. Tror att jag fått
en lite så kallad skadesmurf. Ni som inte vet vad en skadesmurf
är, så är det en smurf som kryper ned i halsen... sitter med sitt
sandpappaer och rasp fil och bara gnuggar i halsen.
Detta är absolut inte trevligt utan bara märtsamt...



Oftast kan man ta bort smurfen med mycket honungs Te, ibland
behövs annat bekämpningsmedel... Då år man uppsöka smurf
jagarna...

Annars är det bara gött här på stinsen...

glöm inte: det är ganska många minuter på ett dygn, det gör inget om du tar en pause på 5

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Snäckan

Hihi!! Skadesmurf? Ja, då är det nog en sån liten som sitter mellan näsan och halsen på mig och effektivt har hindrat mig från att både sova och att andas ordentligt i natt...



Krya på dig!

2009-06-17 @ 07:55:23
URL: http://snackansfibrodagbok.blogspot.com/
Postat av: Linda

Usch..då har jag skadesmurfens kusin i min hals!...



krya på dig!

2009-06-17 @ 08:17:56
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Storebror

Stackars liiiten... ;) Sluta lipa och ta lite rejälare doningar mot förkylningen ist för te och honung! Hälsa Ellen från oss! //Christian

2009-06-17 @ 08:34:06
Postat av: elmida.se

Usch å fy, det lät inge vidare.

Hoppas Smurfen tar å flyttar ut snart.

Ha en trevlig midsommar!

2009-06-17 @ 08:39:42
URL: http://elmida.se
Postat av: sandra

men vilken skön människa du är!!!

blir så glad när jag läser din blogg!!!

2009-06-17 @ 14:19:15
Postat av: maria

Ojojojoj..skadesmurfar e inte roliga ... =))) men tacka vet jag "snickarsmurfar" "flyttsmurfar" el dom sötaste av alla "sockersmurfarna" dom e goooooa ;)



kramar i massor

Maria

2009-06-17 @ 14:48:48
Postat av: jeanette

äh...det är ingen smurf.... det är pussjukan.... även kallad körtelfeber.... Nä det får vi hoppas att det inte är... det gör så j.... himla ont...

Krya på dig! och ha en skön midsommar!



Jeanette

2009-06-17 @ 21:37:10
Postat av: Marina

Hej

Ja sådana har man haft många gånger och haft halsont. Men det är sådant som man drabbas av.

Så fint fotgrafi du har här fastän du har en sådan smurf i halsen. Krya på dig.



Titta gärna in hos mig och skriv i min gästbok.

Du är mycket varmt välkommen.



http://hem.passagen.se/yamahatjej/

2009-08-14 @ 11:14:44
URL: http://hem.passagen.se/yamahatjej/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0