Solen lyser igen efter regnet!!

Jaha.... då var man back in the game igen!!!

Det är mycket som hänt de senaste veckorna. Inte roliga
saker så jag kommer inte att gå in på det, men en kort resum'e.

Pga diverse påverkan blev livet ställt på sin högkant för några
veckor sedan. Mycket gnabb och bråk, vilket slutade med att
Älsklingen packade sina saker och flyttade ut fore ever!!!

Var såå besviken och hon arg, ledsen, besviken också!!!
Kan idag erkänna att jag skrivit och sagt såååå många saker som
inte var bra. Så här i efterhand så viste jag inte vad jag skulle göra!!
Orkade helt enkelt inte bli lämnad igen!!!

I förigår, hade vi bestämt oss för att ta en fika, som vänner!! Vi hade
båda två släppt tanken på att bli ett par och "nästan" accepterat det hela.
När Ida hämtade mig i spöregnet, så kände jag det direkt!!!

Med en avhållsam insikt så visste jag, min kärlek kommer aldrig att dö för
denna kvinna!!  Färden bar av till hennes lägenhet och jag viste inte vad jag
kunde vänta mig!! Efter en stund, såg jag min gammla ida, träda fram!!!

Min glada, soliga, vackra kvinna  var tillbax!!! När hon frågade om jag kunde
tänka mig att träffa henne igen, så skrek mitt hjärta JAAAAAAAA, men själen
darrade av rädsla!

De senaste dagarna har gått i ett lyckorus och allt känns bra!!
Nu har vi lovat varandra att blicka framåt och inte älta det som varit!!!
Nu ska vi som sagt prova att bo 30mil ifrån varandra!!!

Som jag skrev i tidigare inlägg så har Ida kommit in på barnmorske prgm
i skövde. Medans jag har kommit in på K3- konst på Malmö högskola!!
Detta SKA fungera, om vi båda vill....... och det vill vi!!!!

Kommer att försöka uppdatera lite bättre n vad jag gjort de senaste veckorna!!

Glöm inte: Livets stora levnads gåta, älska, glömma och förlåta!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anna

Va härligt att det ordnat sig!! Du verkar sanneligen förälskad i denna tös, U go!!! =) Klart ni fixar att bo ifrån varandra, det som inte skadar-det härdar!! Lycka till!!

2009-07-20 @ 10:09:13
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Angel

Oj ser att jag är den första här. Kul att se att ni hittade varann igen. Aldrig kul när man bryter upp i vredesmod men att ni hittade tillbaka glädjer själ och hjärta. Verkligen kul.

Ska passa på att gratulera er båda två till era resp skolor och säga: When there is a will there is a way...

Kram från oss här...

//Angel

2009-07-20 @ 10:12:31
URL: http://www.angelson74.spaces.se
Postat av: Annakarin

Vilken tur att ni har hittat tillbaka till varandra. Aldrig kul att skiljas i vredesmod. Kan kanske även vara bra för förhållande att vara 30 mil i från varann. Inte roligt de kan jag hålla med om. Lycka till nu båda två och jag kommer att fortsätta att läsa bloggen din.

2009-07-20 @ 15:31:19
Postat av: jessica

Va härligt,att ni verkar hitta tebax till varandra. Ibland är inte kärleken lätt, men ge inte upp. Ni kommer klara att vara ifrån varandra,om det är det som behövs för att funka senare..

Önskar er massa lycka till!! Och ja kommer fortsätta läsa bloggen.tycker de är roligt!!

HA en mysdag!! =) =)

2009-07-20 @ 19:03:31
URL: http://dadevil.bloggproffs.se
Postat av: Jeanette

....och jag följer dig... i vått och torrt... även om jag inte märks... så finns jag därute...

2009-07-20 @ 20:46:46
Postat av: Mie

Härligt med kärlek!

Skövde är inte världens ände!!;)

Bara nästan!!! lerHåller tummarna för er!

2009-07-20 @ 22:37:52
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: katja

man får inte vara rädd för att kanske bli lite kass i kistan.. ;)



vilken fin blogg du har.



kramar katja

2009-07-21 @ 00:33:15
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Så glad för dig & Ida att ni hittat tillbaka, ni verkade ju så lyckliga innan uppbrottet så det kändes tråkigt att märka på dig att något var så fel. Kärleken är inte alltid lätt men man måste våga för att vinna & det tror jag ni gör....även med 30 mil emellan er. Lycka till med både skolor & kärleken.



Kram

2009-07-21 @ 08:56:22
URL: http://beatris-mittliv.blogspot.com/
Postat av: AnniR

Klart att Ni fixar det! Och jooodå, kikar allt in här emellanåt och tittar efter hur Ni har det! Kram!

2009-07-21 @ 10:20:34
URL: http://annir.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Lycka till med allt.

Amor Vincit Omnia- kärleken övervinner allt.

Tvivel är väl ett tecken på att man vill sig själv o den man älskar det bästa, vill göra rätt.

Ni fixar det.

än en gång lycka till

2009-07-21 @ 10:43:11
URL: http://lindhsjanta.blogg.se/
Postat av: Cina

Trist att det rasade och UNDERBART att ni nu bestämt er för att bygga vidare!

Distans är tufft - men vill man så kan man...

2009-08-04 @ 07:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0