hämtning med festival tema och utklädnad!!

Idag har Ellens Morfar,Lars och Mormor Brittis hämtat Ellen på dagis.....
Det var ett tag sedan de träffades och mycket är mitt fel. Förlåt...
För er som inte förstår, det är meningen!!!

Efter att hon blivit hämtad så for dom upp på stan, det är ju Kristianstads dagarna
just nu. Käkade backad potatis och tog lite lotter!!!

kvart över fem var de tillbax här i huset och vi fikade. Ny värmda kanelsnäckor
som Ida's mamma, Birgitta och Ellen hade skapat.... vilken tur att vi har frys!!

Det första Brittis och Ellen gjorde var att "springa" upp på ellen rum!

Efter att jag och morfar Lars suttit och pratat en stund så kommer de ned!!!
utklädda..... till vad????



Efter att ha lekt ett tag så var det dax att säga hej då!!! men vi ses snart igen!!

Elle börjar bli så stor nu att hon förmodligen ska åka ned till morfar och brittis
sommarstuga i Mälarhusen, i helgen, och sova över!!!! Jag håller tummarna
för att detta ska funka bra!!!! Jag vet att de skulle göra ALLT i världen för
min lilla troll unge!!!!

Tack som attans för en trevlig kväll och hoppas att det kändes lika bra för er
som det gjorde för mig!!!!!


Glöm inte: Det kanske är omöjligt att göra saker ogjorda, men det är aldrig försent att vända blad!!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Philippa

Du gör rätt i att du rättar till dina misstag...det är väldigt viktigt att E får umgås med sina morföräldrar, de är en del av hennes mamma, en del av hennes uppväxt. Jag tror också att E mamma önskar inget mer än att E får behålla kontakten med sina morföräldrar. Så det bästa som du gör för att J ska få vila i frid är att se till att E umgås med sina föräldrar.

Ta inte det för givet.



Ha en bra dag!

2009-07-09 @ 17:42:38
Postat av: Lina

Vilken busig mormor!!! Så skulle mina barns mormor aldrig göra...

2009-07-09 @ 19:45:25
Postat av: Sara

Hittade just din blogg och läste igenom vad du gått igenom. Blev alldeles tårögd och tagen av din blogg. Måste säga att du är Verkligen stark som tagit dig igenom det omöjliga, fortsätt kämpa och låt aldrig lågan slockna. Har iaf börjat bevaka din blogg nu! Verkligen en blogg värd att läsa, du fick också ett inlägg i min blogg där jag tipsar om din blogg. Fastnade verkligen. Bra blogg och bra skrivet, keep on fighting! <3

2009-07-10 @ 00:55:33
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, jag undrar bara, hur gammal är sötaste Ellen? =)



Du har en otrolig bra blogg, som jag absolut kommer läsa varje dag! :D

2009-07-10 @ 01:09:55
URL: http://eemmaviktoria.blogg.se/
Postat av: Lovisa Sandström~

Jättefin blogg!

Hur får du bloggen att tyna fram som ur en dimma när man byter sida? Skulle vara jätteglad för svar! Kram

2009-07-11 @ 18:55:04
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Nyfiken

Alltså...jag måste fråga , i din blogg står där Morfar, Lars och Mormor Brittis, skall det vara Morfar Lars eller är där en Morfar o en Lars??????????



2009-07-15 @ 19:25:41
Postat av: Angel

verkligen underhållande läsning...Hoppas att allt är ok med er allihopa. Världens bästa pappa bleknar verkligen när man läser vad ni gör och har gjort. Jag kan fortfarande inte fatta att trots allt du gått igenom med din underbara dotter så kommer du ut lika stark. Det var verkligen ett privilegie att äntligen få se Björn IRL på Cafe Fenix. Skickar en somrig kram till er från mig och sonen här...Ha det bäst..//angel

2009-07-16 @ 13:12:21
URL: http://www.angelson74.spaces.se
Postat av: Angel

glömde skriva det viktigaste ju...

Misstag gör vi alla men huvudsaken är att vi ordnar till det som blivit fel och inte gör om dom...

2009-07-16 @ 13:20:41
URL: http://www.angelson74.spaces.se
Postat av: Sanna

"Det kanske är omöjligt att göra saker ogjorda, men det är aldrig försent att vända blad!!!" Bra sagt! Har du kommit på det själv ? :)

2009-08-07 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0