Välkommen till min nya blogg!

www.myspace.com/wikstrombjorn
www.facebook.com
msn:[email protected]

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Emelie Liljeberg

Hej björn !

När jag läste om din händelse kunde jag verkligen inte hålla tillbaka tårarna, dom började rinna och dom blev bara fler och fler. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag lider med er.



När jag var 13 år gammal blev jag utsatt för ett övergrepp på astrid lindgrens barnsjukhus, så jag vet hur de är att ta sig ur svåra och jobbiga situationer. Hur de är att gråta en helt dag.



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3358512.ab

Där kan du läsa en av artiklarna, när jag väl komut med namn och allt!



Ta hand om er , coh hör gärna av dig !

Krama Ellen !

2009-01-15 @ 23:40:43
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Bina

Jises. Läst dig blogg. Beklagar allt som hänt. Men Ellen ska vara glad trott allt som hänt. En Pappa som verkligen kämpar för henne. Du anar inte vilken styrka du har jag tror jag hade blivit galen om jag gått igenom samma sak som du. Ta hand om er och jag önskar er ett forsatt liv med mycke lycka.

Kram

2009-01-16 @ 21:48:07
URL: http://zabban.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Nu har jag läst baklänges... Du har verkligen lyckats starta en blogg som folk tycker om - så många besökare på så pass kort tid. Grattis till det. KRAM

2009-01-22 @ 00:11:38
URL: http://www.metrobloggen.se/evam
Postat av: Elias och Uffe

Satt och bläddrade i aftonbladet och såg en intressant artikel som jag började läsa. Tårarna rann! Det var dagens artikel (22/1) Jag är mäkta imponerad och väldigt stolt över att du som man öppnar upp dig och visar dina känslor öppet för oss läsare. Precis som Oprah winfrey gett mig en massa AHA upplevelser så gav du mej en stor sådan. Vi människor uppskattar inte alltid det vi har utan vill ha mer och mer, istället för att ta vara på det fina man har! Jag tror att vi människor behöver bli påminda om händelser, bla din historia, för att vi ska förstå och ta vara på våra nära och kära vi har i livet, medans dem lever.. KÄRLEK!!

Krama sweet Ellen från oss och stor kram på dej!



Mvh

Elias & Uffe

2009-01-23 @ 01:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0