SNEDSEGLARE FÖLL OCH HAMNADE BLODIG BAKOM GALLER!!

Ja ha....
då har man hämtat på dagis... till och med hunnit att handla lite på Maxi!!!
Gick ovanligt fort att hämta idag, fattar inte varför.... Som vanligt skulle Ellen
stå på sidan av vagnen när vi var på maxi!!! Trotts flera tillsägelser så stod hon kvar
Jag började kalla henne för snedseglare!!






ALLT var toppen, men så plötsligt,
vid potatisen, strax efter paprikan faller hon
Landar på golvet och slår armen....

Just denna arm har sedan tidigare ett så på baksidan som
inte riktigt vill läka!!!! NU SPRACK DET IGEN, AJAJAJA vad det skreks...
ja jävlar vad folk glodde.. hahaha dom trodde säkert att jag slagit henne!!



Sedan var det bara att fortsätta mot köttet för att handla!! Måste ju ha mat??!!
trots att kanske inte JUST jag hade behövt det, men vi är fler!!!! bara att lasta henne
i vagnen och fortsätta!!! uuuiiiiiiiii lät det från vagnen och tårarna rinner och jag försöker
prata lugnt, trots andra kunders märkliga blickar......



jaja... det fick minskäl bli MAX i kväll istället!!! fast det är ju ganska gott.. ibland...
Ellen har ju faktsiskt käkat på dagis!!! Så hon klagade inte!! *puss på dig Ellen*

Nähä... nu ska jag stoppa E i säng strax!!! eller..... hemma dag i morgon, s är det någon
som är sugen på fika, så är det bara att höra av er!!!! "fika är gott"

Kram,kram/ses på stan!!



låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Miian

men åhh stackars ellen pellen!

Så himla typiskt :(

Vi skulle varit där och tröstat,men vi hann nog både gå dit,handla och hem igen innan ni kom,får ses en annan dag.

imorgon kan vi dock inte.



Jädrans lik Josse hon är på översta bilden när hon drar läpparna ut i ett leende!

Sötnosen!



Hoppas din brakfis somnat,min lillskit har nyss stängt sina bruna söta ögon för denna dag,skönt!

2009-01-08 @ 19:16:06
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: jaaaa, du miian.. hon sover fortfarande inte!!! sitter och läser!!

2009-01-08 @ 19:29:44
Postat av: Ulli

Fantastisk blogg, jag är helt fast redan..Phu,hur ska jag hinna med allt, ha ha :-) Du är en underbar Pappa och kompis! Är så glad att ja "lärt känna dig"! Titta in på en fika snart, det gillar du visst! Stor kram :-)

2009-01-08 @ 21:45:03
Postat av: Anna

Aaaaj säger jag bara!!! Stackars tösabit!!

2009-01-08 @ 22:56:22
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Pappan Pappa

Har läst de första inläggen i din blogg. Hoppas du fortsätter skriva. Du har ju något att berätta. Jag gillar din blogg.

2009-01-09 @ 14:04:23
URL: http://danielpihlwret.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken fin dotter du har och denna bloggen älskade jag. Första inlägget brast jag ut i tårar. Du är så stark! Denna bloggen kommer jag återgå till.

2009-01-15 @ 20:47:24
URL: http://EIMJ.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag hatar verkligen när folk glor på en för att ens barn skriker, dom har ju ingen aning om vad som har hänt eller vad det är..



Det händer nog varje dag här tror jag, min dotter Wilda är så fruktansvärt trotsig just nu och jag har inga problem när hon skriker lite i vagnen osv men andra människor har ju tydligen det för dom tror att man är elak mot sitt barn eller nått.. hehe :)

2009-01-16 @ 19:49:11
URL: http://exanimourdjupet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart att man inte tackar nej till en fika :) Kram

2009-02-01 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0