SNABB TÄVLING!!!

SNABB TÄVLING!!!

dett är bara gällande KRISTIANSTAD!!!


Den tjej/kvinna som först kommer in i butik 47 IDAG!!! LÖR 10/1-09
OCH SÄGER ATT NI SETT DENNA TÄVLING HÄR
kommer att vinna ett par TROSOR ELLER STRUMPOR från
Cheap Monday

Gäller endast idag!!! 10/1-09

MVH Björn


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anonym

Godagens!

Attans tar lite lång tid att åka dit och va med i tävlingen.... ;)

Massa nya inlägg, ska läsa nu....

Önskar er en jättegoaste lördag...

Kram Linda

2009-01-10 @ 11:34:34
Postat av: Tilda

Det låter som en rolig grej. Får se om jag orkar ta mig upp på stadens gator idag. :)

Om så blir fallet, kilar jag självklart inom Butik 47.

Kram!

2009-01-10 @ 12:56:42
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com
Postat av: Louise

synd att jag inte såg din tävling innan jag gick upp på stan idag. hade givetvis gått inom 47 isåfall. Såg dock dig och Ellen på darins när ni satt där ock fikade. jag kom dit med en beige barnvagn typ när ni skulle gå. Får man inget pris för det?? haha! hoppas ni haft en bra dag på stan. kram

2009-01-10 @ 14:19:07
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0