KAFFE, BURGARE OCH LITE EKO GRÖNT!!

I`M BACK!!!

Dagen idag har varit NICE, Slö startade med tv i soffan, dusch och kläder....
Sedan KASTADE vi oss in i bilen och drog iväg och tvättade det lilla skrället!!!
NEJ-
det var inte Ellen som jag tvättade, utan bilen!! Efter detta så bestämde vi
oss för att belägra stadens gator och torg.... Parkerade i Domus`s P-hus
och påbörjade våran eskapad!!!!


vi knallade bort till AIRCALL för att kolla om tavlan på Ellen hade levererats!!
JAAAAAAAAAA!!!
Den hade kommit och skulle göras färdig idag, sedan får ni se den!!!!
Skitsnygg svrt/vit bild som vi tryckt på canvas duk!!! Ett hett TIPS!!!

Efter detta var ju faktiskt kl typ 12+, dax att luncha!!!!



Burger King it is.....

Smakar såååå däääär men jag har hört att det är ganska nyttigt med skräp mat!! eller....
Jag kände mig inte alls flottig och som en dålig förälder när vi satt där!!
Men som jag tidigare skrivit, så är Fredag VÅRAN mysdag, och då
är det tillåtet med ALLT!!!

Efter detta lilla tuggande så blev det en vända ill BUTIK 47 för att snacka om en kommande
tävling, här på bloggen som de ska ha!!!
passade på att fota lite i KORGEN som mange har!!
BARN KLÄDER FÖR 50;-/st







Efter detta lilla besök så kom vi på att!!!!!
ELLENS LÅTSAS KOMPIS---ANITA--- FYLLER ÅR IDAG!!!
Detta var ju tvunget att firas med en FIKAFENIX
Det blev en arraksboll till Ellen med läsk och en chokladboll  till mig!!
KAFFE så klart!!!

mmmmmmmmm, GOTT!!!

Martin på FENIX tyckte att det var sååååååå hääär roligt att vi kom!!!
Eller...... Han hälsar all välkomna!!!



hahahahahahah!!!

Jaha, då var vi ju klara med fikat och det börjar bli dax att åka hem!!
och givetvis fortsätta våran mysdag!! ;-)
Tänk att det blev rena REKLAM- dagen av detta!! jaja men jag sparar det bästa till sist!!

Ellen stressade iväg från fikan, men insåg ganska snabbt att hon var
sugen på något!!! Såååå jävla typiskt henne!!!!
och vad gör hon då?? hon börjar tugga på det första hon får tag på!!
Det blir inte så BRA alltid!!!



När jag lyckats att avstyra detta frenetiska tuggande så var det VERKLIGEN dax!!
Precis när vi svängde in här hemma så kom leveransen med mina beställda
ekologiska grönsaker!!! kolla på www.mossagarden.se, dom har även annat!!!
Jag provade en gång, och insåg att deras grönsaker smakar... just, Grönsaker!!!
tog denna gången den lilla grönsakslådan!!! men dom har flera varianter!!


Det känns som om det blir en god köttbit ikväll och riktiga grönsaker!!!
Nejhej.. nu ska jag lägga mig en stund i soffan och hoppas på att husmusen
ska plocka undan här!!!

kram,kram/ses på stan!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Lina

Vi möttes oxå av en viss bil som säljer i hemmen när vi gick ut på em idag. Det blev till att köpa en påse men vi är inte så nyttiga som er vi köpte glass...



Det där med att ses på stan blir nog lite svårt, vi får väl ses när ni besöker oss..

2009-01-09 @ 16:06:12
Postat av: Ulli o Sandra

Vi skrattar så vi gråter, TACK för att du finns och förgyller vår sista timme på arbetet denna ljuvliga fredag... :-)KRAM Ps/Ska strax spänna upp den SNYGGASTE Canvas jag någonsin sett!!! Ellen, du är ljuvlig!

2009-01-09 @ 16:56:57
Postat av: Sara

Verkligen mycket hemsk och rörande allting som har hänt. Beklagar sorgen och hoppas du och ellen kämpar vidare. Kommer helt klart att fortsätta läsa din blogg.

Kram

2009-01-09 @ 17:07:22
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack ska du ha!

2009-01-09 @ 18:08:26
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Roger Johansson

Hej igen Björn!



Verkligen kul att läsa din blogg. (trots att allt som står förstås inte är så skoj).



Du e ju grym på att blogga fan ;)



Fantastiskt söt dotter du har måste jag säga.. Och vilken kämpe det måste vara. Kan inte föreställa sig vilken enorm smärta hon måste gått igenom. Hon har tur som har dig!



Ha det gött och ta hand om er.



Kram Roger, Diana och Maja.



2009-01-09 @ 19:19:15
URL: http://www.nogg.se/majasblogg
Postat av: Jenny

Hej! Tack för besöket på min blogg! :-) Blir glad av kommentarer!

Tack också för tipset om grönsakerna! Hade ingen aaaning om att man kunde få fräscha grönsaker levererade till dörren?! Värt att testa!

Hoppas ni får en bra helg!

//Jenny

2009-01-09 @ 19:41:03
URL: http://lilla-ji.blogspot.com/
Postat av: My

Hej vilka kämpar du och din dotter är, när man läst din blogg har tårarna trillat men även leendet har varit där.

Gråtit för er stora förlust, men blivit glad för den underbara pappan du e och för det fina att du och Ellen har varandra.

Kommer kika in flera gånger till

All lycka till er //My

2009-01-09 @ 20:07:11
URL: http://minfamiljmittliv.blogg.se/
Postat av: mamma till max och oliver.

hej tittar in en sväng:)

väldigt söt dotter du har:)

har tyvärr ingen egen blogg.

ha en trevlig helg:)

kram till er från caroline kristianstad

2009-01-09 @ 20:56:13
Postat av: Therese o Nellie

Oj jag måste verkligen in till butik 47 och kolla rean på cheap monday kläderna till Nellie :]



Hoppas ni har det bra i helgen och hittar på något skoj tillsammans. Kramar

2009-01-10 @ 09:28:20
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hade stannat jag också om det inte vore så förbaskat jobbigt att läsa. Alla tusentals utropstecken, enstaka ord i stora bokstäver och fet stil går bort.

2009-01-11 @ 19:43:54
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hallå på er. Hoppas kvällen är bra. Snubblade hit genom en annan blogg. Du förtjänar en "världens bästa pappa pokal". Klappa dig själv på axeln :) Tveka aldrig på dig själv måste jag få säga.

Och en liten fråga... Vart ligger butik 47? Är jag den enda kristianstadbo som inte vet det :p

Sköt om er. Mvh Zandra

2009-01-12 @ 17:26:01
URL: http://elanlu.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej,

Låter riktigt gott med ekologiska grönsaker. Vad kostar det att få dem hemkörda? Så smart :)Gott och färskt.



Kramis

2009-01-12 @ 17:58:13
Postat av: Alexandra

Hej igen! Är det Martin Nygren? Tycker att jag känner igen honom. I såna fall har vi jobbat ihop på Ving för hundra år sen :) Hälsa honom!

2009-01-14 @ 09:37:45
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är otroligt stark som skriver om allt detta. Jag förlorade min bror i en bilolycka för 4 år sedan och det har jag själv skrivit om i uppsatser i skolan det är så otroligt skönt att få ut allt.

Väldigt roligt att läsa fast det är så hemskt det du skriver.

2009-01-18 @ 20:11:22
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0