HANNA MONTAN, RÄKSALLAD OCH LÄNGTAN EFTER BLOGGEN!

Då sitter vi här igen!!!

Dagen började kl 06.40 Ellen vaknade av sig själv och var LYCKLIG, kändes
riktigt nice.... ofta vaknar Ellen och är ledsen, vet inte om hon drömmer myckt!!
Det skulle ju inte vara sååå otroligt!!! Ellen har några olika favorit program på TV..
Ett av dessa är Hanna Montana!! trevligt familje show! Tror ni hennes lycka var gjord
när hon i julklapp fick en mick från Hanna Montana som spelar och hon kan sjunga med!!


räksalladsmackan och mjölken som erbjöds i morse, slank ner utav bara
farten...räksallad är en favorit!!! konstig unge... hon gillar ju även blåmögel ost och
leverkorv!! Nu sitter hon hos (på) hunden i hans stol....
Jag är sugen på att ha en massa folk här i helgen!!! Sugen på att göra en stor
lasang och bjuda hit en massa folk på söndag..... bara mingel och mys!!
SUGEN??

Undrar lite vad denna dagen har att erbjuda!! sugen på att gå på stan och fika...
vill träffa en MASSA nytt folk!!! Bara sitta och FIKA och GARVA... känns
som om jag inte har tid att träffa en massa NYA!!! mellan dagis, jobb och Ellen så är
där inte såååå mycket tid!!!

Är det någon som är sugen på att fika.. så är det bara att höra av sig!!!
MIN MSN ÄR ALLTID TILLGÄNGLIG!!!
[email protected]

KRAM;KRAM SES PÅ STAN

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Mia

godmorgon, så där, då har man lite koll ju. Tar gärna en fika någon Hoppas ni får en underbar dag idag....kRAM

2009-01-09 @ 09:03:44
URL: http://miasnyaliv.blogg.se/
Postat av: Miian

Morrn i stugan!

Idag har jag fullt upp,men vi kan väl ses med kidsen nästa vecka nån dag!

Dricka kaffe är man ju inte sååå dålig på :)

Ni får ha en underbar dag!

2009-01-09 @ 09:13:36
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Li

Gud vilken charmig dotter du har :)

2009-01-09 @ 14:12:52
URL: http://www.liwilliamsson.wordpress.com
Postat av: Emma

Jag hittade din blogg på aftonbladet.se

Du har verkligen ett gripande livsöde! Jag har gråtit flera gånger. Men du och Ellen verkar vara starka människor.

Hoppas ni får en bra och lycklig framtid!

Kram till er

2009-01-22 @ 20:11:04
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0