Måndag och det går av bara farten!

Jaha, då var det måndag igen!!
märkligt att tiden går så vansinnigt fort...
Hinner ju knappast snyta sig innan helgen är över, varför!

Jag skulle vilja stanna tiden en stund och bara ligga och pussa
på Ellen en HEL stilla stående dag, mmmmm vad mysigt!

Idag blir det dagis, Ellen ÄLSKAR dagis, hade hon fått bestämma
så hade hon varit där ännu mer, kanske lördag/söndag också.

Jag är såååå jä.... glad över all respons som jag fått på inlägget
om tråkig :-) NI som undrar varför jag inte kommenterat så mycket
så är detta många gånger för att jag kommenterar direkt från mitte
e-post program via mailen, då ses ju inte dessa.

I början svarade jag ALLA, tills jag svarat lite mer än 800st, fick lite
svars kramp i fingrarna!! Men jag ska försöka bättra mig!!

För min del blir det idag, träning och sedan lite tattoo... det blev
ingen i Tors, då dessa kunderna var sena(40min) och det tog längre
tid än beräknat! Vilket antiklimax, snacka att jag var sur när jag gick ifrån
Studion.

Hoppas att ni får en fantastisk dag.

glöm inte: Att tänka på sig själv är inte egoistiskt, det är ett sätt att uppskatta det, andra uppskattar!!


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Marina

Jag lånar citatet om det är ok...

Läste ditt andra inlägg nu på morgonen.. Du kan verkligen skriva.. Hoppas att du fortsätter med det..



Marina

2009-02-23 @ 08:47:50
URL: http://forsfolket.se/wordpress
Postat av: Tjotten

Kuslig hemlighet, hoppas inte många går och bär på sådana-. Bra flyt i texten.

/Tjotten

2009-02-23 @ 08:49:57
URL: http://skrivklotter.blogspot.com
Postat av: Liza

<3

Du är en fin person

2009-02-23 @ 09:40:18
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: Anna E

Du ser- många bryr sig så låt inte 1, 2 eller 3 personer trycka ner dig och göra dig ledsen. Kram

2009-02-23 @ 12:29:37
Postat av: julia

Hoppas de går bättre denna gången i studion =)=)

2009-02-23 @ 13:17:19
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjenixen!! vilka fina tatueringar du har. undrar lite på körsbären?? någon speciell anledning?? ha det gött!!

2009-02-23 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0