jaha, joodå så att......

När hon steg in genom dörren var det som om tusen av Amors pilar träffade honom. Allt vatten som flutit under tidernas bro, var som fruset. Ur ögonen kom blixtarna, blixtar av lust, blixtar av välbehag.  Allt han ville var att omsluta henne i sina armar, kyssa henne tills det sista andetaget skippar efter frihet.  Han ville känna det, det där som han alltid saknat, den där speciella känslan, att vara älskad. Inte älskad för att han var snäll, trevlig eller bara var. Han ville bli älskad för att han var den varelse som han faktiskt var.

När han drog hennes huvud bakåt och blottade den vackra, smala halsen, var det endast en sak han kunde se i sitt huvud. Han såg hur han kysste hennes hals, han kände hur pulsen ökade, hur händerna sökte efter mera.  Äntligen, äntligen var han på den platts han så länge saknat. Nu var det dom, dessa två individer, två delar som genom metamorfos blir ett. En känsla, ett ord, ett läte.
Känsloyttringen, som stöttes ur hennes mun när han kysste halsen,  var mer av ett gutturalt läte, nästan som om hela hennes kropp både spändes som en pilbåge och slappnade av som  strängen på samma båge, just när pilen avfyrats.
När hennes pilar av ljud nådde hans öra, var det som om någon skjutit en elektrisk blixt av känslor genom hans kropp.  Han knä orkade precis bära hans nu avslappnade kropp.
Det magnetiska fält och den dragningskraft som nu var skapad av de längtande kropparna  skulle, utan bekymmer kunna sätta ett helt landskap i brand. Den längtan dessa individer bär på är något som ingen brandman kan släcka, ingen varning kan avfärda och ingen individ motstå.

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: bara bra

Tack för underbar blogg... Jag tar mitt morgonkaffe och din din blogg. Mitt nick är precis det motsatta i mitt liv nu. Borde heta bara skit... men jag öppnade kontot i ren protest, mot mig själv. Läser och tar till mig all din styrka... TACK VÄNNEN

2009-02-26 @ 20:11:22
Postat av: fia

opfs,,,,,,, ehh I LÖÖÖÖÖÖV THIS,,,,,,,,, men det vet du ju redan,,,,, MERA MERA MEEEERAAAAA!!!! ler

Kram

2009-02-26 @ 20:18:23
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Monica

Björn...

Så flitigt som du skriver så borde boken snart vara klar ....

Men du måste också fortsätta blogga om Ellen och din vardag......jag bare älskar just den...mkt för att det just handlar om att få en vardag att gå "ihop" och få den att fungera fast den ibland är "halv"? Jag tror du fattar vad jag menar....

Kramar

2009-02-26 @ 20:35:53
URL: http://monki-giftutanbarn.blogspot.com/
Postat av: Anna i Gävle

underbart björn ... som vanligt kram å go natt

2009-02-26 @ 21:07:38
Postat av: Fembarnsmammans äldsta dotter

WOW just WOW.. LOOOOOOVE IT!!!

Ha det underbart! Kram från mig

2009-02-26 @ 21:24:08
Postat av: Emilia

Nu vandrar jag vidare! Tråkigt att läsa dina "noveller" och skitrist att du fegat ur och ska godkänna kommentarerna innan de läggs ut. Rädd för kritik?

Sköt om dig och Ellen. Önskar er allt gott!

2009-02-26 @ 21:50:59
Postat av: annmari

va vackert

2009-02-26 @ 21:57:16
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Grynet

Hej!

Snubbla in här....

Oj va vackert du skriver, man blir ju verkeligen tagen av dina ord!

2009-02-26 @ 23:35:32
URL: http://barajagolitetill.blogspot.com/
Postat av: vL

OK, De räcker nu!

tråkigt tråkigt TRÅKIGT

2009-02-27 @ 00:37:05
Postat av: Sara

Oj....hm.....wow.....

Kändes som JAG befann mig mitt i berättelsen.....vilket pirr......hahaaha!

L Hhihihi....VILL VARA I BERÄTTELSEN NU!!!!

asg

2009-03-01 @ 19:54:47
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: tralalala

är det dina drömmar eller v

verklighet

2009-03-14 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0