Förtydligande

jag måste bara förklara en sak.
Det finns en sida som heter skrivpuff.se
Denna sida drivs av en skrivcoach och som
ger sina läsare skrivutmaningar varje dag.

Dett är för att vi ska utveckla vårat skrivande och
ge/få feedback på det samma!

Därför får vi skilja på de inlägg där det står utmaning och
de övriga inläggen!!

Tack för eran förståelse.....


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Cattis

Vad skönt att du förtydligade det, jag började bli orolig över vem du är egentligen....när jag läste utmaningen.....;-)

Postat av: Jenny

Vilken spännande blogg du hittat. Det var mysigt att vara inne o kika på allt som skrivs =)

2009-02-23 @ 12:36:22
URL: http://icebeer.blogg.se/
Postat av: Jag

Först tänkte jag att nu kommer sanningen om dig fram...Men sen tänkte jag att du nog skriver på en kriminalroman också... Ha ha ha... Tack för förtydligandet...

2009-02-23 @ 12:49:56
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma Lind

Jag hittade till din blogg idag, genom Skrivpuff, men jag tror att jag har läst någon tidningsartikel om dig tidigare. Det är otroligt vad du och Ellen har gått igenom. Jag har man och tre små barn (den äldsta är lika gammal som Ellen). Jag var tvungen att gå till min minsta dotter, 10 mån och gråta mot hennes bröst när jag hade varit här inne. Livet är ofattbart orättvist.

2009-02-23 @ 14:20:18
Postat av: Snäckan

Vad kul! Var inne och kikade på SkrivPuff och blev sugen på att skriva jag också. Min stora dröm här i livet har alltid varit att det i bokhandeln ska finnas en bok med mitt namn på :-) Så det kan vara en bra övning att skria lite utmaningar.

Tack för tipset!

2009-02-23 @ 16:11:11
URL: http://fibrodagboken.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Jahaaaaa, nu förstår jag! Bra att du skrev det annars hade jag aldrig fattat att det.. ;p

2009-02-23 @ 19:12:33
Postat av: Sara

Varför gjorde du ett körsbär ? :) Vad betyder det för dig ? :)

2009-02-25 @ 17:59:01
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha! Bra att du förtydligade, jag undrade om jag kommit till en annan sida. Spännande med skrivprojekt, jag blir nyfiken och undrar hur du kom i kontakt med detta? Att skriva är ditt forum, inget snack om det men det är kul att det har fler nyanser. Nu ska jag kika lite närmare i "puffarna".



ps jag är också lite nyfiken - varför just körsbär?

2009-02-27 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0