skövde HERE I come....

Just nu är Ellen uppslukad av julkalendern, under tiden

passar jag på att skriva detta lilla inlägg.

Helgen har massor med MYS i sitt sköte, kl 11:42 avgår

tåget mot SKÖVDE.....


Ellens väska är packad. Kläder, kallender, paket som ska

öppnas en om dagen, medicin till såren m.m

Hon kommer att vara i Ystad tills på Söndag, när jag

kommer och hämtar henne!!!


glöm inte: cyklar kan inte simma!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Nina

Åhhh sååå mysigt för er båda...Mys för Ellen att komma till Ystad och för dig att åka till Ida!

Hoppas ni får det riktigt bra alla tre!

KRAM från mig

2009-12-03 @ 08:51:09
Postat av: karin

Hittade till din sida av en slump.

Härligt att se att du funnit kärlek igen och verkar trivas med livet efter allt som du/ni varit/är med om. Alla får vi olika törnar i livet. Och på ngt konstigt vis så reser man sig fast det i vissa stunder känns hopplöst. Var rädd om dig o dina nära o kära. Kram

2009-12-03 @ 10:28:27
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skövde - Staden som ingen behövde!? ;)



Ha en härlig helg här i stan!

Tjing :)

2009-12-03 @ 12:33:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: my

bjön, ring mig är du snäll.

kram my

2009-12-03 @ 13:47:01
Postat av: Karin J

Ha nu en riktigt go helg!!!!

2009-12-03 @ 15:18:56
Postat av: Eva

Trevlig helg!!

2009-12-03 @ 15:48:01
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: e

2009-12-03 @ 23:34:17
Postat av: Sofie

Hej Björn

Länge sedan jag titta in men nu är jag återigen tillbacka på nätet och alla mina favvo bloggar.

Kul att se att så mycket har hänt, ellens vunna tävling, börjat äta nyttigt, Ida kvar vid din sida m.m. Eftersom jaag varit borta en tid undrar jag över hur det gått med Ellens track (förlåt om du redan har berättat om det) Hoppas du och familjen får en bra å mysig julmånad med massa skoj. ///S

2009-12-03 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0