Näring till skrivande

Jag har upptäkt ett litet "fenomen"....

Givetvis så skriver jag för min egen skull, eller....

I början var det givetvis på detta sätt. Nu har det nog mera

utvecklats till en dialog med de som läser. Fenomenet är att det

kommit till att bli en ganska så envägs dialog. Skralt med kommentarer,

förslag m.m.

Om det nu skulle vara så att jag inte skriver på ett tag, så saknas det

och jag får MASSOR med inlägg om att jag ska skriva!!

Givetvis skriver jag, som jag sa innan, för min egna skull, men era

tankar, kommentarer, inlägg, mothugg m.m föder faktiskt skrivandet!!

Utan er hade jag nog inte skrivit ALLS!!!

TACK, för ert stöd!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jag

Jag tycker alltid att de är lika roligt att se er o erat liv...O de är alltid lika roligt att se bilder på hur ni har de i er vardag...=) En sak jag faktiskt saknar... De är era grimas bilder...hihi Gud så tokigt...Men de var alltid lika upplyftande..



tankar o funderingar kommer ju i omgångar... O även jag har perioder då jag skriver mer... Men jag har insett... precis som du att de är när jag har de jobbigt som människor kommenterar... annars sägs de inte så mkt...Lite trist... Håller fullständigt med...

Hoppas att ni gör er en fortsatt trevlig vecka...

Kramis M

2009-12-16 @ 14:43:46
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Fam E-B

Man kan finna många stärkande stunder och det av alldeles okända människor, är inte det konstigt? Fortsätt du att skriva, både för dig och gärna för oss!

Ibland kan det vara helande för andra att bara få läsa andras tankar och kanske inte behöva säga så mycket om dom. Jag tror du gör mer nytta än du själv tror.

Så keep going there!

Kramen till Er

2009-12-16 @ 17:15:39
URL: http://famedmanbagley.blogspot.com
Postat av: Jeanette!

Jag läser din blogg varenda dag och jag tror att kommentarerna är så svåra att skriva för att jag bara sitter och njuter av allt ni gör! Det är så underbart att du och din Ellen har kommit så långt ifrån allt hemskt och ont att det i alla fall är otroligt närande för oss som läser att bara få njuta! Ibland när man har ett liv som egentligen är väldigt bra men har små "vardagsmotgångar" är det en viktigt påminnelse för mig att läsa om dig och din familj som verkligen upplevt det värsta man kan tänka sig! Fortsätt skriva Björn, ditt skrivande är närande för mitt liv! Många Kramar Jeanette

2009-12-17 @ 10:57:27
URL: http://lifeofnettan.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag gjorde lite reklam för dig på min blogg ;)

2009-12-17 @ 23:50:56
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oj, tårarna rinner när jag läser din historia.

En tragisk olycka har drabbat min systers familj och vi alla lider så oerhört just nu.

Är så rädd att det aldrig ska sluta kännas så här hopplöst...

Men det ger mig hopp att se att ni tagit er ur det djupa träsk som vi just nu befinner oss i..

Sköt om er

2009-12-17 @ 23:56:31
URL: http://camillapettersson.blogspot.com
Postat av: tina

Jag läser er blogg och följer dig och Ellen och Ida. Det är så roligt att se att ni har kunnat gå vidare med era liv. Vi som läser är nog lite dålga på att skriva kommentarer, jag är iaf. God Jul på er

2009-12-18 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0