Göteborg.... du regnar på min ensamhet!!




Jaha, då sitter man i gbg... Hade sjukligt kul igår!!!

Det kommer bilder, jag lovar!!! glömde sladde för att

föra över dom till datorn!


Just nu sitter jag i Nordstan och fikar, önskar att man kände fler

människor i Götet....

Kom just att tänka på hur "viktlös" man blir när man inte känner sig hemma!!

Plötsligt är det som om man svävar och ALLA blickar vänds mot dig.

ÄR DET NÅGON I GÖTET SOM LÄSER DETTA!!!??

skicka ett mail till mig, [email protected]

eller kom till NORDSTAN... jag sitter på café TUGG.....

hade varit kul att träffa lite nytt folk!!  I´ll be here,

Tåget går hem mot skåne land 17;32.... vad FAN gör man under tiden??




Går dagen bjöd på bra, nya, roliga möten!!! HELT underbara människor.....


Glöm inte: Om du blundar med ditt indre öga i ett möte,

så ser du inte individen bakom rösten!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Sandra

Jag bor i göteborg. ;> Har tyvärr hela dagen full.

2009-12-15 @ 16:21:33
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Monica j

Meeen, så trist, nu har du lämnat stan, ser att klockan är för mycket... annars kunde jag sällskapat dig en stund å visat runt lite. ja ja.. Hoppas du iaf hade en bra stund i Götet.

Kram/M

2009-12-15 @ 19:36:07
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Hej Björn!

Jag håller med dig, när man är i en stad man inte känner speciellt många så känner man sig så ensam på nåt sätt, lite ut-tittad!

Förresten, mejlet jag slängde iväg hade du velat ha lite mer info i de?

Kram på dig

2009-12-16 @ 13:04:09
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej,

så lustigt jag måste berätta! I tisdags när du var här i Göteborg satt jag på bibloteket och läste om dig i en intervju och fick så bra känslor. Du är en fantastisk människa! Synd bara att jag inte visste att du i samma stund satt på Tugg (vilket för övrigt är ett favoritställe) då hade jag garanterat kommit förbi! Stor varm kram

2009-12-17 @ 09:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0