Ännu en från oioioi.se




låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Ludmilla

Lite kul... ; )

2009-12-10 @ 10:11:04
URL: http://ludmilla.se
Postat av: Anna

ler

Postat av: Åsa

Hej.

Liksom du blir ledsen så blir även jag ledsen när folk skriver så som "advokaten" har skrivit till dig.

Jag ser ingenstans i din bloggadress att det står singelpappa nu och för evigt...



Att du bär på en otroligt stor sorg, det tycker jag att alla borde förstå. Men livet går vidare vare sig man vill eller inte. Och om det vore så att du bara skrev hur nattsvart livet är så hade du nog tappat en hel del läsare pga det. Bloggen är ju oftast till för sig själv men ändå kul att andra läser. Då tycker jag att man ska skriva om hur man mår och vad man känner för just här och nu.

Fortsätt att skriva som du gör.



Nu svamlade jag nog till det. ;)



Jag måste säga att jag tycker att du verkar ha fått tag på en kanontjej. Och din dotter är så fin hon också. Ta hand om varandra och strunta i vad folk har att säga, om de inte har nått gott att säga.



/Åsa

2009-12-11 @ 19:32:34
URL: http://asaforsberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0