undan

för första gången sedan jag överhuvud taget fick mobil så har jag gjort det.

jag har hittat ett litet ställa att fly undan på!! TACK, ni vet vart!  det ligger inte långt
här ifrån, men det är borta!! Vi åkte dit, dels tidigt i fredags men även i lördags!!
I går(lördag) var det grillning med grillspätt och alkoholfri öl!!! Riktigt NICE!!
Ellen lekte med våran hund och en annan!!

King trivdes som en fisk i vatten, men även vi!

Känns det som triangel drama på bloggen??!!! hahahah, jag kan bara små Le åte det..
Tack IDA, du vet för vad!!!!

glöm inte: utan den privata sfären är du alltid utanför dig själv!


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: L

Hej Vännen!!

Vad bra att det löser sig för dig.. Det är inte lätt när man är så populär att tjejerna slåss om en s.. Ha en bra dag i solen.. Många kramar L

2009-04-26 @ 10:52:05
URL: http://www.metrobloggen.se/ettdjupt
Postat av: prima

Ja nu måste man försöka hänga med här,så man inte missar något spännande.

Förklara nu så vi hänger med!

Detta slutar säkert med värsta romansen....eller värsta triangeldramat.....kram på er!

2009-04-26 @ 19:29:08
URL: http://www.metrobloggen.se/prima
Postat av: vk-93

jag säger bara -"byna" "byna" jag fattar ingenting!

har följt din blogg lite då och då... och det är roligt att se att du har en skön inställning till vardagen.



2009-04-27 @ 06:39:37
Postat av: ida

tack själv! Haft tre helt underbara superfina dagar:)



Pussa på Ellen åt mig idag!



var segt att gå till jobbet imorse..:S

2009-04-27 @ 07:51:50
Postat av: Jessica (Ryans mamma)

Har inte kollat in här på länge och det har hänt en del sen sist ser jag. Ett hett villebråd är du tydligen hihi..

Fina bilder på din familj. Inte lätt att tackla årsdagar och ett år sen..ett år sen det hemska osv..

Vilken helg det har varit, underbart väder ju! Man kan inte bli annat än pigg.

Kram J

2009-04-27 @ 10:43:22
URL: http://vivannkampen.blogg.se/
Postat av: Cina

Såna ställen kan funka som en extra lunga..man kan andas obehindrat, slippa ALLT som skapar stress.

Jag har oxå ett sånt ställe...än sålänge delar jag inte det med nån...MITT!



Dags att sova!

2009-04-27 @ 23:10:32
Postat av: Hilde Alexandersson

Jo man kan känna lite vibbar i luften jo.. SKRATT*

Önskar bara lycka till jag...

Det är ett MÅSTE att ha ett ställe där man kan känna lugnet och friden, där man kan ladda batterina. Och om man ska hamna mitt i kärleks -smeten, behövs det ju extra mycke.



Kram från Timrå

2009-04-28 @ 08:46:53
Postat av: du vet vem..;)

snart dax för hemliga stället igen...hihi.. wiiee! längtar! kramas

2009-04-28 @ 12:55:49
Postat av: Anita

jag vet att det är en blogg och att det är valfrit om man vill gå in och läsa eller ej... och för min del så blir det ej... det började bra och du har en hel del tänkvärda saker att säga och du skriver saker som får en att fundera. Naturligtvis så känner väl alla med dig och det fasansfulla som du och din Ellen varit med om och såklart fortfarande är... men att följa någon barnsligt trams om hemlisar hit och dit och att "hemliga jag" och du ses osv... känns inte längre intressant, synd tycker jag... Jag önskar dig och din tjej (din dotter alltså) lycka till, det kommer med all säkerhet att gå bra för er, för du är säkert en kille med båda fötterna på jorden. Lycka till med forsatt skrivande på både bok och blogg. Hälsningar.

2009-04-28 @ 18:37:59
Postat av: Helén Rydholm

Hej Björn! Du har en award att hämta oss mig. Ha en underbar onsdag och var rädd om er! Värme Helén.

2009-04-29 @ 11:10:45
URL: http://www.heponima.blogspot.com
Postat av: Catarina

hejhej jaaa--Vad säger man om denna blogg nu då???? INGET?? tyckte det var en blogg man verkligen ville läsa o finnas o skänka tankarna till dig o dottern..men som sagt vad hänt??

1 år har gått jaaaaaa....NU mer som en tonårsblogg med smygdeijter o triangeldrama o allt .??? VISST önskar man dig att lycka igen....men ta hand om dig o din dottern o må gottt nu

2009-04-29 @ 11:32:59
Postat av: Thessan

Catarina - är det en sorglig och "bedrövlig" blogg du är ute efter att läsa? Inte läsa positiva saker? Sätt dig isf och läs på expressen eller något istället - där står en massa tråkiga hemska saker.

Låt Björn vara glad och "tonårig" om det är det han mår bra av, om inte han mår bra så kommer ju knappast Ellen att må bra heller. Du ska se att han med all säkerhet sätter Ellens hälsa och välmående i första hand!

2009-04-29 @ 19:49:31
URL: http://www.morriis.blogspot.com
Postat av: Sofi

Jag förstår vad Catarina menar...och Anita. Jag tror inte att hon är ute efter att sitta och läsa inlägg på inlägg där Björn ska skriva om allt det hemska, för det har han gjort och vi vet det och det finns ingen normal som inte känner med Björn, så det är inte tråkigheter man är ute efter utan alla hans andra intressanta tankar om saker och ting. Ingen som läser bloggen missunnar Björn att må bra, så du, Thessan, är inte unik. Antingen så vill du inte förstå vad jag menar eller så är du kanske en sån som sitter och gottar dig åt och myser av att läsa om smygdejter hit och dit med "du vet vem" osv. Alla har ju rätt att skriva och tycka till om en blogg väl? Så Björn... KOM IGEN och ge nåt intressant som du kan!!

2009-04-29 @ 22:07:15
Postat av: Anonym

TRäffade min man 2 år fter fick 3 barn och 2 bonusbarn på köpet och jag hade 2 barn innan detta var 97 och det går fortfaande bra.nu är vi gifta..............kram

2009-04-30 @ 00:07:15
Postat av: cecilia

sitter o läser inlägg folk har gjort är nästan så man skäms. bjärn skriver väl inte allt för att vi ska bli glad o tillfredställda vårt behov av läsning. utan hans sätt att bearbeta o få ut sina känslor och tankar. är alla ni ute efter att bara få läsa tråkiga saker o inga framgångar eller lycka så kan ni ju alltid gå in i arkivet o läsa om allt från början. LYCKA TILL BJÖRN

2009-04-30 @ 09:07:00
Postat av: Thessan

Sofi; Haha nej skulle nog inte tro det. Men det verkar dock finnas en hel del gamar här inne :) vilket känns sorligt. Nope vet varken vad ni snackar om smygdejtar eller om vem eller vad eller hur och när. Ja alla har en rätt att säga vad man tycker - trodde det gällde som du själv skrev - alla ;)

2009-04-30 @ 20:01:54
URL: http://www.morriis.blogspot.com
Postat av: prima

Ha ha ha...vadå smygdejter...för vem då...han behöver väl inte smyga,men om han inte vill tala om vad han gör eller med vem,så behöver ni väl inte bli sura.

Typiskt tjejer...alla vill vara den som får Björn att må bra igen...precis som Pigge efter Tsunamin..men sen när dom träffar någon som får dom att må bra...då jävlar anamma...kom nte här o tro att du kan bli lycklig utan oss här på bloggen...asgarv!

2009-05-01 @ 00:23:47
URL: http://www.metrobloggen.se/prima
Postat av: jessica

Va mysigt att ha en lite hemlig plats att kunna åka till och bara va... väldigt vilket kackel det verkar vara.. Ni behöver väl inte läsa bloggen om ni inte tycker om vad björn skriver.. Tycker de är roligt att läsa nån annans blogg, delar med sig av sitt liv i ord o bilder..

Ha en härlig sommar björn.. ja "diggar" detta... =) jessi

2009-05-03 @ 12:49:50
Postat av: Terez

Ja jag vet inte vad som händer så jag lägger mig inte i men jag tycker att du är en beundransvärd stark man! Önskar dig all lycka!

2009-05-04 @ 02:19:28
Postat av: Maria

..jag bara ler..

livet är ju till för att levas, värmer gott & se att det är precis det du gör!

Lycka till!!!

2009-05-07 @ 23:54:57
URL: http://prinssesanpaarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0