snabba puckar

Det blir inget jätte inlägg detta, då kl 8,36
och dagis startar kl 09;00....

Igår var Ellen hos mormor och blev passad...
Först 2 timmar på eftermiddagen, sedan åt vi där.
efter någon timma så åkte hon tillbaks och blev passad
i två timmar till när jag tränade hunden!!!

Ni kan tro att jag är stolt... de som träffat Ellen vet att
hon inte gärna vill släppa min sida, men nu så attan!!!

jag skroiver mera under dagen..... för idag
lyser SOLEN så vackert!!!!

Kram kram!!

Glöm inte: Utan ljuset så existerar inte mörker!!




låt mig få veta vad du tycker
Postat av: malin

Riktigt schysst bild :D hehe kram malin

2009-04-13 @ 18:09:52
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0