säng ,säng, säng, sovasovasova

idag är det ju måndag!!! jiiiipppiiii
En hel vecka att jobba med innan man MÅSTE vara ledig igen!!
Klockan är nu 07:30 och Ellen sover fortfarande. tänkte väcka henne
när tv4´s lokalnyheter är slut.

Vi är båda två MYCKET bättre idag!! Ellen svara tok fort på
penecelin.... så idag ska hon till dagis. När hon vaknade idag så sken
hon som en sol och sa - pappa, ska jag till dagis idag??
Det är sååå underbart när hon är glad... jag vet att det är många som
har barn (eller kanske monster) i samma ålder!!! Ni vet vad jag menar!

Idag ska jag ringa till Ellens doktor i Lund, kolla om vi kan få till en tid
för att ta bort tracken!! Hade ju varit gött att göra det innan sommaren?!!
Annars så ska jag nog skriva lite på boken och städa av här hemma!!!

Hunden måste ju få sig en sväng oxå, träna lite.... annars så vet jag att han
blir lite dum i... på ons när vi tränar!!

Ha en underbar dag...

glöm inte: reflektion över dåtid är bra, undran över framtid kan vara bra men det
bästa är att vara HÄR OCH NU

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: maria

måste bara berätta... att de första jag gör när jag kommer till jobbet är , hälla upp en kopp kaffe , mad den i handen startar jag datorn .... o läser DIN blogg =))))



så jaa nu kan jag jobba vidare ..

Ha en underbar Måndag



Kramar i massor

Maria

2009-04-20 @ 08:19:35
Postat av: Blomman

Hej.. Ja måndag.. Skönt att penicillinet verkar bita snabbt :-) En "tracklös" sommar vill jag verkligen önska att ni ska få.. Jag vet inte hur det är med bad och så för Ellen, men att bli av med korken är ju skönt bara det i sig väl.. Så då städar du nu.. och en annan borde :-( När jag läser din blogg så hoppas jag så innerligt att du är så glad och positiv som du verkar.. Jag beundrar dig... Min första tanke är att det du och Ellen varit med om hade tagit död på mig, men så funkar det ju inte.. man måste vidare och jag önskar och hoppas att jag skulle fixa det som du... Du pratar om överlevardagen och det är fantastiskt Björn! Många blommor till dig för det. Va rädd om er och ha en fin dag.

2009-04-20 @ 14:27:45
Postat av: Petra

Skönt att läsa att ni mår bättre...

2009-04-20 @ 18:31:08
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Myke

yes, it is Monday here as well, but with my job, its really Sunday!!!Yes another day off! lol Its only 10 a.m. here right now, so the whole day is ahead. I'm glad that you feel better today, and with the Sun shining outside right now, I think that it is time for a walk! Take care, M

2009-04-20 @ 19:10:43
Postat av: synne

Hej Björn.Jag hade skrivit ett långt inlägg till dig men så försvann det.Men jag ska tänka på er i morgon,tänk på att din fru ser dig hela tiden och hon är nog otroligt stolt över dig.Det skulle jag ha varit.Kram Synnöve

2009-04-21 @ 06:56:45
URL: http://olmikhus.bloggagratis.se
Postat av: Barbie

Vilken fin människa du är.Kram barbie.

2009-04-23 @ 21:25:42
URL: http://metrobloggen.se/barbiewwithbrain
Postat av: Malin Viklund

Vilken fin blogg du har. Den ska jag spara på favoriter och följa. Du verkar vara en jättefin pappa! Ta hand om dig!

2009-05-28 @ 19:49:14
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0