NEJ NU Jä....



kl är 08:50 och Ellen sover fortfarande.
Det är inte det att hon var uppe länge igåt, nej då
det vara bumms i säng när vi kom hem!!! kl 21:00 så
spv lilla trollet och snarkade så det knakade i väggarna.

Igår...Städade vi HELA huset först sedan stack vi,
 ja, vi stack ut för att kolla lite konst här omkring!!
Inte så inspererande kanske, Ellen tittade konstigt på
Janne"Loffe" Carlsson när han tilltalade Ellen....
Fina tavlor hade han, men kanske inget jag skulle köpa.
Säljs mycket för att det är ju J"L"C.

Sedan körde vi till Kivik för, vi skulle äta en glass. Där träffade
vi en kompis från Kristianstad, märkligt.
Det som var märkligare var att en läsare som åkte bil genom
Kivik, kände igen oss!! Astrid.... tror vi får ge dig person tecknet hökÖga!!

Efter kivik så tog vi oss in till Ystad, "sorry LISA" vi tar fikan nästa gång!!
Passade på att träffa min bror jimmy "krylltotten"  detta gjordes hemma hos min MORMOR.
Hon är lite sköplig... Operrerat sitt knä, blev inte bra, ajajaj, ojojoj, ussschsch är nog de
ord som oftast sipprar genom hennes läppa. Men och andra sidan så blir
hon glad så in ut hellvete när Ellen kommer, och det är kul och se!!
 
Vi drack kaffe och sedan var det dax för oss att köra bort på graven....
den har blivit ssååå fin...... ska ju villigt erkänna att det kom både en och tjugotre tårar
när jag stod där!  efter besöket hos saga och Josefin så körde vi och åt en pizza!!!
träffade min Moster och sa HEJ!!! sedan hem och lägga Ellen!!!!!

Jaha, nu vet ni hur hela gårdagen såg ut!!!
















låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jennifer

hej! Ellen har det absolut vackraste håret!!! vilka fina lockar! ville bara säga det och Glad Påsk till er!!

2009-04-11 @ 10:06:27
Postat av: Mamma till ett mirakel

Så söt din lilltjej är :) Hoppas ni får en bra påsk! kramar

2009-04-11 @ 11:30:31
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv
Postat av: JaanaBanana

Låter som ni haft en bra dag igår, och skönt att Ellen kan sova lite längre! :)

2009-04-11 @ 11:45:47
URL: http://jaanabanana.blogg.se/
Postat av: Anneli -Fru J

Hej där! Ett tag sen jag kommenterade, har varit lite låg på sistone, tråkigt häromdagen med Ellen men det verkar ju som att du redde upp det väldigt bra. Det är inte lätt när man känner sig usel som förälder, men du får lite på alla oss här som säger att du är en fantastisk pappa!



Härlig påsk på er!

Kram

Anneli

2009-04-11 @ 11:58:20
URL: http://privataanneli.blogspot.com/
Postat av: Catarina Bromölla

GLAD PÅSK till er idag....

Härlig dag ni hade i går då....Just som vi täkte ta i morgon...Kivik o ner mot Ystad.

Idag besökte jag vara Sölvesborg o handla , där jag mötte Pippi Långstrump haha...o massa påsk gummor. Underbart kul o sk anu njuta av en kopp kaffe ute . Ha en skön dag ...Kram

2009-04-11 @ 12:06:15
Postat av: Linda

Vilken härlig påskdag ni hade igår!

Och sovmorgon på det!

Glad påsk!

2009-04-11 @ 12:37:24
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Anna i Gävle

låter som en bra dag i går :) Hoppas ni får en bra dag ida oxå:)

2009-04-11 @ 13:06:18
Postat av: Lisbeth

GLAD PÅSK! Följer bloggen och fattar INTE hur du orkar! Helt otroligt! Njuuut av det fantastiska påskvädret, det ska jag.

2009-04-11 @ 13:49:25
Postat av: Tilda Lindquist

Konstrunda ja - vad härligt!

HOPPAS du stannade på Maxi för att kolla in mina tavlor, samt Vera Ljunglöfs, Marie Grönvold och Sandra Weruds... om inte så häger de kvar till söndag ;)



Stannade du hos Carolina Gynning i Ystad och kikade?

2009-04-16 @ 22:00:09
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0