Nytt år nya tag


Då var det ett nytt år.... Välkommen få jag väl säga!!


Julen har varit fantastiskt bra, Ellen och jag var i Ystad


tillsammans med Ellens morfar, mormor och min pappa!


vi hade det ruskigt trevligt, lugnt och god mat!!


Nyårs afton firade vi i Kristianstad, med en MASSA nya och gamla




v>
bekantskaper... Alltid lika kul att möta nytt folk!


Nu är det ett nytt år, nya tag och nya möten.


I jul har jag verkligen saknat någon att skämma bort, förutom Ellen.


Det dr med att ha någon vid sin sida... Känns som om det var lääääänge sedan!!


Det kanske inte handlar om att ha någon vid sin sida, eller hur vederbörande ser ut


upplevs eller liknande. Det kanske är hur vederbörande är mot oss?!




Jag vill verkligen träffa någon som kan njuta av lugnet, samtidigt som det kan vara mycket.
Någon som VILL satsa....


Hoppas att ni får ett fantastiskt år.... det ska jag se till att vi får!!






kram!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Chrissie

"Den som letar han finner" är det någon som sagt, men jag gillar "Förvänta dig inget och du blir ständigt överraskad" istället!

Det är roligare att "trilla över" något än att leta efter det!

Hon finns där någonstans Björn, hon som kan gilla läger oavsett om det är lugn eller hektiskt, hon som vågar satsa och som tar Ellen och dig för dom ni är!

Det gäller bara att hitta sig själv innan man hittar någon annan och du är på väg nu!

Du har värderingar i livet som inte många ens kan stava till!

Du är en underbar pappa till Ellen och man märker (genom FB och bloggen) att du tar en dag i taget och gör det bästa av dagarna som kommer!

Va rädd om er! Ni är värdefulla!

Kramen

Chrissie

2011-01-03 @ 17:33:29
Postat av: fia

Japp Instämmer med föregående,,, Visst finns hon.... =) stor kram

2011-01-03 @ 20:05:35
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Hoppjerkan

Förstår precis vad du menar med det du skriver. Skulle kunna tro att det handlade om mitt liv. Jag har slutat leta. Det kommer när man minst anar det vill jag tro. Ha ett fortsatt underbart 2011 =)

KramKram

2011-01-04 @ 09:10:07
URL: http://www.metrobloggen.se/hoppjerkan
Postat av: Fam Edman Bagley

Kära Björn och ELlen,

visst blir detta år, 2011 ett fantastiskt år och det kommer att komma med en massa upplevelser och möten som du och din goa skrutta önskar!

Manyana manyana och glöm inte leva i nuet. Den goaste tjejen av alla har du vid din sida och en ev ny livskamrat, ja eller nån att få dela lite vuxentid med, kommer ska du se.



Vill ni ha en liten brejk så står vår dörr alltid öppen för er.

Krama varann xxxx

2011-01-07 @ 09:33:14
URL: http://www.famedmanbagley.blogspot.som
Postat av: Anneli

Jag har också slutat att leta, men klart så tittar man trots allt =) Något borde nog vara fel om man INTE tittade.



Jag tror att när HAN verkligen kommer så känns det i hela kroppen att det är rätt.



Hoppas att 2011 blir Ert år för det ska bannemej blir mitt år =)

Det har börjat bra än så länge iaf och hoppas att även Er började så!



Kram från lilla mig!

2011-01-07 @ 22:57:58
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linda Nygren

Lev i nuet så tror jag att du kommer att träffa en fantastisk tös! Men att leta det tror jag inte på man blir bara frustrerad över att man inte hittar något. Det är bara att vara och se möjligheter.



Ha en trevlig helg!



Kramar

2011-01-07 @ 23:48:31
URL: http://pinkflower.se
Postat av: Anonym



Jag ber om ursäkt i förhand för att jag frågar dig detta om du inte gillar detta men endå är jag dum nog och frågar för jag skulle verkligen behöva din hjälp!



Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra mig en tjänst, en stor sådan och som tack mot det så får DU EN BILDLÄNK. har förklarat snabbt och enkelt hur man gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

Stora kramar och tackar i förhand! - kort och gott ska du rösta på min spelningslista.

2011-05-19 @ 20:59:04
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback