Varför går det inte......

Då sitter man här igen....


Började med att jag slängde den lilla i säng redan kl 19;00 efter lite diskussioner.


Sedan satte jag mig och började göra en hemsida till företaget... gick så där, var nog inte helt på det klara

med vad jag skulle ha. Sedan började det eviga surfandet.....

Det är ganska fantastiskt hur mycket tid som bara försvinner när man sitter framför datorn.

när jag väl insåg vad klockan blivit, så tänkte jag, i mitt stilla sinne, gå in o sängen och lägg dig.

sagt och gjort, in i sängen blev det, meeeeeen med datorn i famnen!!!

Inte så lätt att somna då...

Nu är klockan 00:00 och Ellen var precis uppe och drack vatten, för att sedan landa i MIN säng.

Hur lätt är det då att somna...... fast det är ganska mysigt ändå.

nu ska jag nog bara göra detta, sedan MÅSTE jag sova, eller.....



ÄR DET NÅGON SOM HAR ETT BRA TIPS FÖR ATT SOMNA?!!



godnatt på er.....

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Malin

Tänd lampa och tvn på brukar funka när man inte tänkt sova:)



Annars har jag inget bra tips, försöker också att somna just nu. Går inget vidare alls..

2010-11-18 @ 00:30:49
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag brukar dra ur kabeln ur laptopen sen slå på nån serie på svtplay... O ligga så till ögonen faller igen... Då slår datorn av när strömmen är slut...Ha ha ha...Ganska effektivt o man slipper vakna till en skrålande tv på natt/morgonkvisten =)

2010-11-18 @ 19:45:26
URL: http://magdafunderarnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0