en sovande dansmorgon





Så länge som jag sov i morse har jag inte sovit på VÄÄÄÄLDIGT länge

Kl 08:45 blev jag väckt till den ljuva musiken av Pepps Persson och

en dansande dotter. Det enda problemet var att hon inte visste hur hon

skulle få tillbaks låten till början. Givetvis får man väcka pappa då!!




Men herre gud vad skönt det var att få sova som jag gjorde!! Tror att jag behövde det!!

idag blir det kalas för Ellen och lite lugnt för mig!!!


kram på eder alle sammans!!



låt mig få veta vad du tycker
Postat av: M.von tease

hahahaa bästa sättet att vakna till förmodligen! :)

2010-11-20 @ 13:49:59
Postat av: Nina

Alltså sagt det förr och säger det igen..Ellen är bara såååå underbart fin!! Måste verkligen varit bästa sättet du fick vakna på idag. Och skönt att du fick sova, det behövde du säkert!! Hoppas ni får en fortsatt bra lördag.

Kram från Ystad

2010-11-20 @ 13:56:09
Postat av: Vera

Men vilken liten goding Du har! Jättesöt! Hoppas Ni har haft en skön helg!

2010-11-21 @ 19:53:00
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Maya

Gud vad underbart!

Klart man måste väcka pappa så man kan få dansa sig glad och pigg! Lovely!

Ha en underbar vecka!

Kram Maya

2010-11-21 @ 22:49:53
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Postat av: fia

men ÅÅHH fina Lilla eller Nä stora tjejen shit she

got skills!!! =)



Kramen

2010-12-28 @ 19:01:43
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0