börjar bra, kasst mitt i och en hyfsad avslutning

Dagen idag började faktiskt riktigt bra!!!
Vaknade om än efter att sovit kasst, ganska utvilad.
Lilla pyret vägrade att somna om, vid 5, när hon beslutade
sig för att vakna.

Jag lämnade Ellen 06.30 för att sedan ta mig till tåget. Min
plan var att sitta på tåget och skriva blogg och plugga!!!
Väl vid stationen inser jag att jag sprungit ifrån mitt bredband!!
Kuuuuul, eller inte.

Hoppade på tåget mot Malmö, satt och försökte lära mig programera
och lite grafiskt. Väl på skolan kunde jag ju koppla upp mig på
skolans nätverk. Fick för mig att kolla om jag kunde skicka in min
studieförsäkran för att få mina pengar från CSN. Inne på deras sida
inser jag att de inte handlagt mitt ärende.... Fram med luren och ring!

När de väl svarar får jag beskedet att de inte handlagt ärendet för att jag
terminen 08 inte fick mina poäng!! Jag förklarade varför jag inte kunnat plugga
då. lite svårt från sjukhus sängen..... Till min förvåning och bestörtning så säger
kärringen, kan du bevisa att det du säger är sant? Vi har ju liksom hört allt!

det var som att de drog ned drapperiet framför mig.... så jävla berörd blev jag!!
Kände att det inte var långt borta med gråten!!! Nu har jag skrivit ett mail till
dom, så får vi se!

När jag kom hem så ringde jag och pratade med min älskling.... Sedan blev det bättre!!! ;-)

Det är några som undrat var jag läser!!

Det jag läser heter Interaktionsdesign, vilket betyder att vi designar saker som innehåller
någon typ av dator och hjälper kommunikatinen människor. T.ex. dator program, spel,
Ipod, inteligenta kläder m.m.

Glöm inte: det finns inga fel, det som inte blev som det skulle, blev bara ett nytt sett att se på det!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Chrissie

WTF!!!

Trodde kärringen på CSN inte på dig?

Bedrövligt!!!!

Nä, HORRIBELT!!!!!



Låter som en intressant kurs du går på!!!

Du har många stränga på din lyra, så detta blir garanterat kanon för dig!!!



Ellen kommer snart in i rutinerna.. Då blir det lite lättare för henne att somna om när du går upp..



Önskar dig o Ellen en fin kväll!

Kramen

Chrissie



2009-09-02 @ 19:25:46
Postat av: Hoppjerkan

Ibland undrar man faktiskt om det är människor som jobbar på såna ställen eller vad. Har råkat ut för liknande. D är så sjukt.

2009-09-03 @ 00:24:01
URL: http://metrobloggen.se/hoppjerkan
Postat av: Cattis

Jag fick inte heller några pengar för jag hade inga poäng med mig. jag var sjukskriven för utbrändhet men genom att förklara det via brev så blev allt klart. oroa dig inte pengarna kommer snart. De på CSN vill bara ha det på papper.



lycka till med allting



2009-09-03 @ 07:33:02
URL: http://attskrivenbok.blogspot.com
Postat av: Jessie

Det är så fruktansvärt klumpigt att fråga sån´t.

Jag fick också frågan av polisen om jag kunde bevisa att mitt pass funnits i mitt hus som brunnit ner till grunden. Öööhh, hur ska jag bevisa det tänkte du frågade jag med stor ironi i rösten och jag tror han förstod för allt gick vägen.(Jag skulle göra ett nytt pass och blev tvungen att förlustanmäla det gamla)

Så dumt klumpigt att ställa sådana frågor.



2009-09-04 @ 14:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0