Sopp dagen utan en soppa

Då var det Torsdag...... än en gång!!!

Jag har nu flyttat ut kontoren från mitt hem!!!

Id et nya kan jag sitta och plugga, skissa och designa

utan att det är en massa andra saker som pockar på

uppmärksamhet!!!


Idag har jag en liten praktikant med i "ateljen".......






Idag så kommer Aftonbladet hit och ska göra en intervju.....

Det är helg bilagan Härliga hem, som vill göra

ett reportage. Denna gången tänkte jag faktiskt

försöka styra intervjun, FRÅN olyckan!!!

Den biten är ju ganska tjatad redan.... Nu tänkte

jag promota mig själv... dels min grafiska

formgivning, hur man tar hand om varandra

och en massa annat roligt!! Detta är första gången

som även ELLEN ska vara med LIVE.....


GLÖM INTE: Regn är bara vatten som rinner över i änglarnas badkar, det är inget att gnälla över

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Nina

Intressant med Aftonbladet och skoj kanske för Ellen att va med! Ta med nåt av dina fina citat vet jag i intervjun. Hoppas ni har det bra och att solen skiner hos er med.

Kram

2009-10-29 @ 10:12:27
Postat av: tantans

Kollar din sida med jämna mellanrum du är så himla kreativ och duktig...jag är full av beundran fortsätt så...så kommer du att få en enormt stolt dotter ...kram på er

2009-11-08 @ 18:31:29
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0